Yrvette har vårkänslor och är förbannad!

Jag hittade inga semlor så jag fick göra egna. Jag gjorde några extra....man vet ju aldrig om det kanske kommer någon...hehe!
Jag köpte en ros också och i postlådan låg HM:s vårkatalog! 
Härligt!!!! Lite vårfeeling!!!


Stackars Kjell som inte får någon semla!! Han är ju magsjuk!
(Hm...han har inte spytt en enda gång sedan han kom hem, så det kanske inte är så farligt med honom...ni vet karlar som är sjuka. Han hostade väl lite i morse och blev blöt i mun och trodde han spydde...hehehe! )
Men någon semla får han inte i alla fall! Nä, risavkok i 3 dagar blir det nu!!! Jag vill ju inte att han ska bli sämre!!!

Jag åkte till GDS-hallen på OK också och fixade min bil. Spolarvätskan hade frusit och nu är det omöjligt att köra utan vindrutespolning.
Jag bytte en t-koppling och backventil till vindrutespolaren och dränkte sen bilen i kokhett vatten. Och jorå, det funkade!

På vägen hem så mötte jag en idiot som absolut skulle hinna före mig vid farthindret.
Hindret var på hans sida vägen så det var han som skulle stoppa. Men det gjorde han inte. Han gasade på istället och fick världens sladd på bilen, retursladd på retursladd....hehehehehe....och givetvis for han rakt i diket!!!!
Där fick han för att han försökte köra före Yrvette!!!!
Det GÖR man bara inte...hehehehe...loser!

Men hörrni....ni som tycker att jag ska vara mörk. Jag ÄR ju inte mörk! Jag är ju lika rödhårig som Magnus ju!!!!
Kan jag inte få göra slingor då? Snälla??! Jag VILL inte vara klimakterieröd!


Men jävla katt!!!! Alldeles nyss så rev han ner min fina Villa collektion-sockerskål!!!!
 

Inte mycket att göra åt den precis!

När jag sopat upp skärvorna så ringde telefonen. Och den stackars försäljarynglingen fick ta mitt redan dåliga humör!
-Hej jag heter Jonas Anderson va., jag ringer från ett bolag som heter Spärrservice då va. ......
-Tack, men jag vill inte kö.....
-Men vi samarbetar med polisen då va...
- Hörredu Achmed Andersson eller vad du heter....jag samarbetar med Bandidos och om inte du lägger på nu så....
*KLICK*

Hahahahaha....han blev livrädd stackarn!!!
Men med den Rosengårdsdialekten och sen påstå att han heter Jonas Andersson så får han skylla sig själv!
Man ljuger inte för Yrvette!!!!

Jag är VERKLIGEN medlem i C.S.I (can´t stand idiots) !!!!!!! Är ALLA dumma i huvudet utom jag????

Kommentarer
Postat av: anette

hahaha den ska jag köra med nästa gpng nån försöker pracka på mig världens snyggaste trosor eller nåt annat knäppt...hahahabandidos

2009-01-07 @ 18:37:41
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: Lillemor Lindqvist

det funkar varje gång. det bästa är att säga att det sitter en stor lapp på min dörr istället.



jaha? vad står det på den då?(snusförnumsigt)



support your local bandidos



klick.

hahha bra jobbat.

ja du glömde mig!!

jag e också ...ö....inte idiot. eller så e jag det hahahaha

semlorna såg ju super ut. gör slinogr du om du vill vem har sagt att du inte bestämmer det själv? hihi var inte så snäll kram

2009-01-07 @ 19:12:43
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: Cilla

Hahaha..Du är ju bara bäst...Men ett onekligen bra svar till dessa dumma försäljare. Nu har jag ju lite ömkan för många av dem sedan Sofie jobbade på ett sånt där calling företag, så jag brukar försöka vara nice, men de där jäkla tigg nissarna eller försäkring snubbarna, ojojoj..



Men Maria!! Man kan väl inte börja med semlor redan??!!Det är alltså super fusk, jag hade iallafall tänkt hinna gå ner nåt kilo innan jag måste börja äta semlorna, hur ska det gå nu??

2009-01-07 @ 19:51:33
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill
Postat av: Millapilla

hhahaha du är bara så goooo! kanon tjejen och du...gör vad du vill med håret..Det är ditt hahahaha. Vem vet vad jag gör med mitt. Fick ett presentkort till frissan KRAM

Postat av: Millapilla

Åh kom inte min kommentar in?????? Du är fööööööööör go!!!! och du gör vad du vill med ditt hår....hahahaha jag har fått presentkort till frissan .....hahahha vad det nu blir? Va har ni inga semlor? KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0