Femte hjulet......

....suck!
Jag, Pirren, Lillemor och Nellie åkte till Paradisstranden idag igen. Det är sååå fint där..................och romantiskt! För en del! Jag fick ligga 5 meter från deras filt! Jag skulle ligga där och dra till mig kläggar och bromsar, som ett köttstycke att kalasa på!
Lika plågsamt var det för Nellie, hon fick ligga lika långt bort och bara TITTA på när Pierre frossade i en massa mat!
Pierre förresten...han heter inte Pierre populär längre, han heter Pierre Proppmätt! Han åt hela tiden! Han hade t.o.m köpt ett paket äckliga kakor för att vara säker på att få behålla dem själv!


Lillemor heter inte Lillmorsan längre, hon heter Stormorsan tjötmorsan!
-Har du inte smörjt dig?
-Ligg inte och sola ryggen mer, du är röd!

Tjöt tjöt tjöt...........men varför lyssnade jag inte!!! Jag borde ju veta att morsor alltid har rätt! Nu sitter jag här med en mimik som hos en Bimbo som tagit en Botoxöverdos i ansiktet!!! Jag är inte bara bränd, jag är GRILLAD!
 
Pirren o Lillemor, Nellie o Matrester, Jag o INGEN!!!!!!
Men jag är inte bitter!
Ha det så mysigt ni...turturduvor!!! Tänk inte på mig för all del............

Bra karl reder sig själv!
Själv är bäste dräng!
Ensam är stark!
........................eller? 




PS. Min Åmålsfamilj är den bästa Åmålsfamilj som finns! D.S



.....och den huvudlösa kattan är den bästa goaste lilla myskatta som finns!
Vi avslutade en helt underbar dag med en långpromenad, jag och M-se fisan. Hon har anpassat sig till ett liv i "bunkern" med bara korta övervakade permissioner lite då och då. Hon är så klok och duktig, min sambo, min bäjbi!

Imorgon blir det lugnt! Ingen strand i alla fall! Om jag överlever natten, med vattenblåsor, soleksem och bränt kött på ryggen, vill säga.....!

Kommentarer
Postat av: vivan

Hål dig till M-eli...ni är som handen i handsken...eller hur är det man säger???

Lilla goa katta!!

Har ni åska???



Kramen!

2009-07-03 @ 20:09:09
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0