Efter regn kommer......syre!

Jäklar så tråkigt det var igår! Jag orkade inte ens blogga.....
Då är det illa.Det var många som hörde av sig och undrade vad det var som hade hänt........
INGENTING!
Det var bara så  t r å k i g t  !!!

Efter 3 veckor på Spenshult, några dagar hemma, packa om på nytt, Kreta en vecka, hem till stekhet sommar,så såg min lägenhet rent för jäklig ut!
Kläder i drivor överallt! Jag hade inte hunnit/orkat tvätta allt. När jag kom hem från semestern var det så varmt så jag orkade inte göra någonting.
Till alla andra fel o brister i min skräpkropp, så får jag lägga till "termostathaveri". Det är något fel på kylsystemet....men jag vet inte riktigt vad....kanske p.g.a mediciner...? Jag vet inte, men jag kan inte göra minsta lilla rörelse utan att jag svettas floder. Jag kan skotta snö på vintern i -10 grader i bara t-shirt och ändå svettas....
Fatta att jag är ganska sjöblöt när jag rör mig och det är +30!
Nu var jag bara tvungen att ta tag i eländet, annars hade väl anticimex fått komma och sanera här snart...suck!


!!! OBS! Bilden är INTE från mitt hem. Den är lånad från tanterna i "rent hus"!!!


Det tog hela jäkla dagen!!!!
Igår var nog hetaste dagen denna sommar! Helt blöthett, som i Thailand! Äckligt! Svettigt! Tråkigt!
Pauserna blev många och långa. Jag var inte klar med eländet förrän 20.00 på kvällen.
Då kom jag på att jag inte ätit något på hela dagen.
Duschade och åkte till affären för att proviantera lite. Tog på mig mitt nya fina bomullslinne och åkte iväg.
Kom till affären och gick ur bilen....*plong* så sprätte en knapp i mitt linne, iväg. Det var 3 knappar högst upp, detta var mellersta knappen, så det fick gå ändå!
In och handla.....*plong* så åkte översta knappen också!
Dret också!
Äh..jag sket i det och knallade in på ICA .

Milda tid sådan uppmärksamhet man kan få av två små tappade knappar! Hahahaha.....roligast var två karlar som stod och snackade. De stoppade samtalet samtidigt, och med munnarna vidöppna glodde de som om de ätit glo-soppa!
Men herregud.....har de aldrig sett ett par bröst förut eller?!!
När dreglet började rinna så kunde jag inte hålla mig längre utan sa bara i förbigående:
-Fortsätt prata ni. Låt inte mig störa....
Hahahahaha...vad goa de blev i ansiktet! Hahaha...som två småpojkar som just blivit ertappade med att titta i en porrtidning!!!
Men ännu roligare såg fruarna ut...hahahahaha! Ettriga blickar.....på mig!
Va?! Det var väl inte mitt fel att deras karlar var så ouppfostrade!!!!
Suck! Ja, så är det när man är så oemotståndligt sexig som jag...hahahaha! Det är sånt man får lära sig leva med!
 

*Pamela Andersen har nog samma problem som jag*

Hem till sist i alla fall. Jag klarade mig undan med lite klösmärken från surkärringarna bara.

 Då bröt helvetet lös!
Jäklar vad det åskade!!! Emmsefiselisan och jag kollade skådespelet från balkongen!
Åska är såååå mäktigt!
Sen kom det underbara regnet! Så idag blir det nog en ljuvlig dag! Med lite syre i luften....hoppas jag! Det känns så nu i alla fall. 
Idag blir en bättre dag än igår, OAVSETT vad som händer, för en pissigare dag än igår är det nog svårt att få. 

 
Emmselisafisa, min sambo.


Om ni visste vilka djupa och världsproblemslösande diskussioner, hon och jag har!
Hon är så klok min katta! Du har rätt Vivan.....M-eli och jag är som gjorda för varandra...hahaha!


Kommentarer
Postat av: anette

jadet är helt underbart när det brakar loss....jag älskar åska när den bryter ut, men hatar tiden innan den kommer.....

hoppas din dag blir bättre idag!!!

har brännan lagt sig så du kan va ute?

vi ska till havet, verkar vara sista chansen denna helgen innan det blir sämre väder....

ska bara försöka väcka Louice...vi kom hem 01 inatt så lite trött är hon

ha de gott

2009-07-04 @ 09:47:31
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: lillemor

gött att det är gjort.. och som mamsen säger man kan ju inte ha roligt jämt hahaha nej men NÅN gång . du har varit duktig nu. nu kan du ha semester då kanske?

termostaten=hjärtat..

jag e pissdålig. ses en annan dag

2009-07-04 @ 09:57:40
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0