Hårdrock och hårda grabbar!!!!

Ännu en Stefanlåt. Hårdrock är hans grej!!!!! Eller vad tycker ni?
 

De%20%20Van

Den här rockar TUNGT!!!!

Just nu är jag inne i en rock-up-date-fas i mitt liv. Jag har under många år, lyssnat på bra låtar men inte lagt varken titlar eller namn på minnet. När någon spelar en låt för mig så har jag noll koll på vilka det är. Jag kan bara säga om de är bra eller inte.
Gud så kärringtråkigt va? Det måste vara en sån där vuxengrej....jag kanske håller på att bli vuxen...hehehe! Eller t.o.m gammal...suck! 

I helgen hamnade jag på en mc-fest. Kareoke stod på programmet den kvällen, bara det att ingen vågade sjunga...eller jo....några kved väl lite i micken. Inga höjdarsångare de där knuttarna! Inte jag heller....jag mesade mig så jag knappt kände igen mig själv. Ännu en vuxengrej????

Dagen efter var jag duktigt bakfull....herremingud så dålig man blir av kareoke!!! Nu får det vara lugnt på den fronten...nu ska jag vila ut på hemlig ort ett tag. Det ska bli såååå skönt efter allt härj som har varit. 
Innan jag drar ska jag till doktorn i morgon. Spännande, han kanske har något dundermedel att skriva ut! 
Eller....varför envisas jag med att hoppas? 
Körkad och blond...? Nääää, inte Yrvette inte, bara obotligt optimistisk!

Lite hockeysnack:
Ser fint ut i tabellen...hehehehe! 
HV ligger i topp, men det gör inget. De orkar aldrig hålla sig där hela säsongen. 
Frölunda visar redan hur de lagt upp taktiken i år...hahahahahahaha...de dalar i tabellen, sakta men säkert. 
Färjestad då? 
Givetvis på andra plats och avvaktar lite för att sätta in alla krafter när slutspelet börjar. 
GULDET SKA HEM i år igen!!!!
!!!!!!Kom ihåg vem som gav er denna klockrena info!!!!!! 

Quantcast

Så jävla gôtt!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0