"Mett i natta-grönning" och nyheterna med Yrvette!

Tänk att det ska vara så svårt att sova när man är ensam då? Det borde ju vara tvärt om tycker man! Men nääää....Yrvette måste tydligen ha någon att "knö" bredvid...! Och Jenny, den tjockisen går det ju inte att knö med...hon springer ju uppe värre än jag t.o.m. Rena dårhuset här på nätterna!

Nä....nu får det ta mig fan vara nog med väntan för min skull! Nu jävlar ska jag ha min sömnutredning! Jag ska ringa direkt till morgonen när slöfockarna på sjukhuset har vaknat! Nu ska Yrvette SOVA!!!!!!!
Ge mig narkos, knark, eller vad som helst! Jag blir tokig annars! Och det vill ingen....hahaha! Jisses vilket härj det skulle bli på mig då! Jag som härjar redan nu när jag är "helt normal"....hahaha!

Över till sporten:

Djurgården....hehehe!

2 Färjestads BK 4 3 0 1 0 0 10:8 2 9
3 Frölunda 4 3 0 1 0 0 10:9 1 9
4 Djurgården


Och nu blir det väder:

Jamen det är ju lysande!!!!! Regn på lördag och jag som skulle åka hoj då! Kul.....! Nu blir det väl inget med det då! Jag som inte åkt MC på hela sommaren...*snyft* nu är det allt synd om mig!

(gammalt foto) hahahaha....vilken piffig frisyr jag hade då!
Allt var inte bättre förr!

Nu utrikes:

Anna Anka! Fniss....vilket underbart våp!
-Kvinnor ska hålla sig hemma och passa upp sina makar!
Ja, eller hur...hahahaha!
Lätt för henne att säga, hon har ju redan gjort sitt i karriären. Hon var en av de svenska tjejerna som klev av bussen i "Dum&Dummare" Hennes repliker var: -Hej......och  -Hej då!
Sen ljög hon om att hon kommit tvåa i Fröken Sverige.......men nää....hon var med i Fröken Skåne och där kom hon långt ner i placeringarna.
Hon kallas för svensk hollywoodfru....men det är heller inte sant. Hon är född i Polen. SUCK!!!!!
Men hon har mycket klokt att komma med också:
*-Det är kvinnans plikt att tillfredställa mannen. Gör hon inte det så får hon skylla sig själv om han är otrogen
*-Män mår bättre om de inte behöver bli involverade med barnen.
...........plus en massa fler kloka ord från hennes anknäbb.



Till sist inrikes:

NHL-laget Detroit är ju här i Sverige och spelar nu. Andreas Lilja som spelar där skulle visa sina lagkamrater runt i Sthlm: -Pinsamt att behöva visa regalskeppet Vasa. Det sjönk ju innan det ens han lämna hamnen. Bra reklam för Sveriges båtbyggarkonst....not!
Hahaha....han har så rätt! Ett imponerande bygge....men ganska värdelös som båt! Hon flöt i 35 sekunder innan hon sjönk till botten!


Och nu blir det Bolibompa:


Herregud vilken skit! Tacka vet jag "Tårtan"

Hej mä er! Vi ses......!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0