Å vilken underbar natt.......

.......NOT....hahahaha!
2 stycken med restless legs i samma säng är en höjdarupplevelse!
Jenny gick och lade sig först, jag satt kvar vid datorn ett tag. Jenny kom snart upp igen och steppade runt som en balettdansös eftersom det kröp i hennes ben så att hon inte kunde ligga still. Hon gick och lade sig igen och jag somnade i soffan. Jenny vaknade igen och sa till mig att lägga mig i sängen. Jag somnade och började snarka som en gris. Jenny gick då och lade sig i Williams våningsäng....hahahaha. Det måste ha varit en syn att se henne kravla sig upp dit med den tjocka magen. Stackars min Nenni!
Jag vaknade nyss och har haft besök av en äcklig jävla älgfluga!!!!! Hela nacken är söndertuggad och kliar något för jävligt!!!!
Nästa gång jag ska ut i skogen så ska jag smörja in mig med DDT. Jag HATAR de där äckliga små krypen!!!!
Maja har heller inte sovit i natt. Hon packade sin Louis Vuitton-väska och drog härifrån igår kväll...hihihi! Det måste vara världens sötaste lilla katta! Hon är tokunderbar!




Det känns som att jag är tillbaka på banan igen....
......3 kexchoklad och en godisskål orkade jag trycka i mig igår kväll.
Allt är som vanligt med andra ord! Snart är man fet och grann igen då....suck!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0