Adventsstök(igt)

Herregud så jag kan rota till det när jag städar! Gör ni också det?
Så här bedrövligt såg det ut för en stund sedan.....



....men "ur kaos föds ordning"........




Lite adventspimpat.



Men detta är mitt allra finaste julpynt. Detta har Nennisungen gjort när hon var 4 år.
Grisen är väl helt underbar!!!!


Men jag gillar ju mina årsänglar också, men inte lika mycket som tomten och grisen. 
Jag har inte sett årets ängel än, så det blir spännande att se vad de hittat på i år. Jag får en sån här ängel av mamma varje jul. Den första är den ljusröda i mitten och den senaste från förra året är den ljusgröna i mitten. De har ändrat karaktär en hel del. Och självklart är de tidiga finast, lite enklare och lite mindre. Den lilla "förstfödda" har stigit väldigt i värde, 12.000:- kostar den....men den är INTE till salu. Den senaste kan man köpa för ca 400.- men den har ju sitt värde den också...serien är komplett så nu kan jag ju aldrig sluta samla på dem. 
 


Sen har Challe en vädjan: 
-Snälla....kan någon komma och ta bort monstret ur min säng!!!????



Hahaha....stackars Challepojken, han är så snäll så han låter den lilla M-eli ta hans säng och själv får han ligga på golvet! 
Vilket hundliv!!! INGEN rår på M-eli, the bitch!!!! Det lyser elakheter ur hennes ögon! 

Nu ska jag och Challe fika i vårt nystädade kök. Pepparkakor med smör och ost, perfekt lunch....sa Challe. 


Lillemor: Jodå...du har hört henne! 
Denna låten kan du inte ha missat! 

 

Kommentarer
Postat av: Lillemor

aha!!! jopp den har jag hört. och den är bra den med hihi. vad mysigt du har grejjat. men jodå.det ser värre ut när jag "städar" hahahaha

hoppas du kan sova NÅN gång innan nyår också. kram



ps! håll tummarna för anette nu!!

2008-11-27 @ 14:32:25
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0