Aldrig i hela mitt liv utsätter jag mig för detta igen!

Fy faen vilken hemresa! Jag hoppade upp och ner i sätet hela vägen från Thailand till Dubai. Där mellanlandade vi och jag fick lite ro i benen. Sen från Dubai till Göteborg så har jag stått hela vägen! Hur kul tror ni det är att stå som ett jävla fån i ett hörn och försöka sova?
Någonstans mellan Teheran och Warsawa fick jag ett totalt psykbryt och en gullig flygvärdinna och en steward tog hand om mig och hällde kaffe i mig.
Jag orkade bara inte mer! Jag bara grinade! Jag stod där och bölade mitt i planet med en massa människor runt omkring mig...men det bekom mig inte det minsta just då, jag var så trött, så trött, men kunde inte ens sitta i en minut. Jag kommer aldrig mer att flyga så långa sträckor mer.

Men innan dess var det trevligt!

Det var ett riktigt puss o kram-kalas i Thailand på vårt hotell. Maya, en gullig tjej i restaurangen kom med en avskedspresent t.o.m. Ett jättefint vindspel gjort av snäckor.
Vad gulligt va?

Presenten fick jag INNAN hennes man  började pussa på mig...fniss!

Maya och jag bytte mailadresser, så vi ska tangentfajtas i fortsättningen.

Alla i personalen var som tossiga....likaså familjen Småland. Det var vi och familjen Lovina som reste hem , men det var som om kungaparet skulle vinkas av!

Alla stod och vinkade....överallt...sprang sedan över vägen för att se oss när bussen hade vänt också...helt galna...men så himla gulliga!


Vår städerska i mitten och Maya till höger.


Det enda jag kommer att sakna med Thailand är hotellpersonalen....och alla nyfunna vänner, som Micke , Rebecka, Lovina och hela stora härliga dundrande familjen Småland.....och de vita stränderna ute på öarna. INGET annat! Jag lovar! Jo, all färsk och god frukt...men det är allt...
Tack för mig Thailand...det var trevligt att träffas,  men det kommer vi aldrig att göra mer. 
Thailand är nog lika glad för det...hehehe....jag har ju bara klagat ända sedan jag kom dit. 

Men nu är jag hemma....och jävlar vad jag är hemma känner jag!!!! STUBBERUDSHAGET the paradise!
På med stubberudsuniformen...sätta på kaffe trycka i sig ett par kexchoklad och så ut i snön....finns det något bättre?
?????

Nä....det gör faktiskt inte det!!!

Dagsfärskt foto på e rektit schleten människe...som är mycket nöjd!!!


Yrvette är hemma! Sawadii kaa....katoy....kopp kong kaa...moi thai........eller hur?


Kommentarer
Postat av: monica schyman

Välkommen Hem!!!! Borta bra men hemma bäst, men fy farao vilken hemresa! Hoppas du kan vila ut nu, om bara benen lugnar ner sej. Kramar...

2008-11-25 @ 09:12:42
Postat av: Anonym

äntligen är du här igen...hahah det hat du ju varit hela tiden men man ser skillnad...nu finns det prickar hahahaha

solbränd är du iallafall....snyggt

ut o lek i snön nu

gör en ängel

kram

2008-11-25 @ 10:13:58
Postat av: maria

jopp...jag ar har.... men med prickar....jag ringer dig lite senare..anonym...just nu sitter jag och pillar med lite thai-bildspel. Jag kan ändå inte sova för jag är sjösjuk!!! det gungar like hell...jag stod ju upp nästan hela resan och har parerat alla luftgropar så nu är jag precis som om jag varit på ett guppigt hav i flera dagar...kul...konstgjord fylla...hihi!

2008-11-25 @ 10:36:47
URL: http://yrvette.blogg.se/
Postat av: Lillemor Lindqvist

hej vad kul att du e hemma. det där med att grina e inget konstigt det gjorde jag på resan hem också . hade assar och bara skrek rätt ut.. ingen hit.. hoppas allt står kvar i stubberud..

kan du ringa mig med. för jag e inte anonym hahahaha

2008-11-25 @ 14:11:30
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0