Antligen positivt!

Idag upptackte vi att en av de fracka lagenheterna pa nedre vaningen blev ledig. Snabbt var vi framme och kollade om vi kunde byta till den.
Och visst..det fick vi om vi betalade 100kr extra/dag.
Nu ar jag en san dar semesterresenar som finner mig i vad som helst nar det galler boendet...nastan .
Enda kraven ar dusch, toa sang och AC. Allt detta hade vi ju i vart fina rum men vi ville byta anda.

De 7 lagenheterna langst ner har en balkong som gar rakt ner i poolen!!! Sa himla perfekt! Jag kan simma in och satta pa kaffet nar jag vill! Ta en nattsimmning och en TIDIG tur i poolen innan nagon har vaknat!!!
DET var val positivt!!!
Nya rummet.


Men nu over till nagot helt annat! Jag har frangatt mina principer!!!
Jag har alltid sagt att jag ALDRIG NAGONSIN kommer att ha pa mig nagot djurmonstrat! Men nu har jag det!

Jag skulle ju kopa ny bikini och utbudet pa enorma storlekar ar begransat har i minimanniskoland. De enda bikinis jag hittade var en med palmer och ppapegojjor pa och en rod/vitblommig graslig sak....och denna leopardmonstrade historia som jag nu gar omkring i......fattar ni?! Jag i djurisk utstyrsel....horklader...hahahaha...ja men det passar ju i detta syndens land. 
Kolla sjalva....och kolla trappan fran poolen till var balkong. 
 

Ny polare har jag fatt idag ocksa, Lovina 3 ar! Varldens sotaste och busigaste, en kopia av Jenny nar hon var liten! Vi har simmat och dykit i poolen idag.
Min norska shoppingvannina och jag har valdigt manga saker gemensamt har vi kommit fram till idag.
Hon ar 8 dagar yngre an jag. har varit sjukskriven i 2 ar, ar gift med en karl som ar lika gammal som Kjell, han har eget foretag med 13 anstallda precis som Kjell. Hon har soleksem och storlek 42 pa fotterna.
Kul likheter!
Vi kanske ska folja med oss i kvall nar vi ska till Krabi town. Trevliga och glada manniskor.

nu ska jag ga hem och gora mig i ordning, det borjar kurra i magen lite...va tankte ata nar vi kommer till Krabi. Sen ar det nattmarknad och shopping som galler!

Shoppa sig lycklig...you know!

Men forst ska jag ga in pa FBK:s sida. Jag lovade Kjell att kolla hockeyresultatet.

Lillemor: Min blogg ar inte arlig....sa ratt, sa ratt!!!


Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

men vad mysigt det lät..och såg ut.. rätt ut i poolen. håll dig i poolen du ett par dagar och lek lite. det lättar upp..och är inte så varmt.. . nej helt ärlig blir den kanske inte än. du har ju faktiskt aldrig varit "rätt ut" med din blogg. men det kanske kommer??

jag har tyckt jätte synd om dig hela veckan eftersom det både syns och hörs att det inte funkar så bra med just nånting. jag menar inte att du inte får klaga. men blir ledsen att det inte blir som jag trodde det kanske kunde bli på eran resa..

jag hoppas det bara kan bli bättre i alla fall. och du..??

funkar det med solen??



men du.. en annan sak. djurmönstrat..???????????

.... det är allt en REJÄL ålderskris det här hahahahahahah

ha en underbar "dag" inatt. det är asroligt med nattmarknad..

ät mer .du börjar se tönn ut..



2008-11-16 @ 12:45:52
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: anette

usch ja den förbaskade masken....fasiken vasd den snor energi du!!!!ska vi komma överens om ett datum och gräva ner makerna gemensamt???

hoppas du hittar nåt kul på nattshoppingen...



kram

2008-11-16 @ 20:20:41
URL: http://nettis69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0