Bad o Dryck

Vi gor verkligen ingenting annat an ater, dricker och badar!!!
det ar SA hett!!!
Forutom drinkar sa gar det at en dunk med vatten om dagen...och nagra ol, en liter kaffe och lite annat blott. Anda ar man nastintill uttorkad. Jag undrar hur manga liter jag svettas pa en dag? Total utrensning av slaggprodukter...helt gratis! kanon!
Sen hoppar man i badet....underbart!!!
Jag tog mig en nattsimtur igar kvall for da var det oliiidligt!!!


Nu vantar jag bara pa att Kjell ska vakna sen drar vi nog till Poda Island. Dar har vi inte varit an, men det verkar schysst dar.
Ev, kan det bli en spannade hemresa....med lite monsunregn och goa vagar...hehehe...i en liten antik trabat!!! mitt ute pa havet!

Va kanske ses och hors nagot mer....om inte sa far ni ha det sa gott! Och lova att gora allt som ni tror att Yrvette skulle ha gjort...hahaha...om ni tors!!!!

Nu till poolen och frukostdrinken....i vantan pa Kjell....


Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

åå vad gott det såg ut. kan riktigt se och känna hur den smakar. mumma!!!! med en orkide. ojoj. läängter. men jisses vad ni åker omkrign?? hahahaha jaja. ni har snart utforskat hela thailand på två veckor.. men bra att ni dricker

drick mer säkert hahahha

skickar massa kramar !!!

2008-11-19 @ 08:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0