Bilderblogg

Igar kvall var jag fyllechaffis....man orkar ju inte dricka ol varje kvall sa det gjorde inget!



Vi drog ut pa stan och at pa Blue Mango. Jag ar sa trott pa thaimat nu sa jag vagrar ata ett enda javla riskorn till. Nu ar det biff som galler...och denna ratt var superb! Gront vitlokskryddat potatismos med biff i rodpepparsas.



De sma bilderna kan ni klicka pa om ni vill se battre!

1. Jag, Per-Arne och Trine far massage och fina nyslipade fotter.
2. Ligger och solar i skuggan av en hibiskus och studerar mina babymjuka fossingar.


    
Tog en prommenad utefrter stranden och hittade tva fina korallsnoppar som Trine och jag gick och ofrade i snoppgrottan...och onskade oss nagot valdigt speciellt...hahahaha!!!



1+2 Efter det drog vi med oss gubbarna i en annan grotta som vi gick igenom och kom ut i en djungel, foljde stigen .........

   


........som mynnade ut i en underbar strand! Antligen kom vi till Railys beach......


........helt fantastiskt underbar dag!!!!


Tog baten hem igen och badade i poolen en stund....fika hos norskarna och slappat lite. Himlen oppnade sig och flera tusen liter vatten vrakte ner over Ao Nang.... jag gick och bloggade och nu har det slutat regna.

Nu ska jag ga hem och fixa till mig sen blir det mat och ...ingenting mer...! Jag ar schleten efter en dag i solen!

Soleksemen skoter sig bra...helt ok faktiskt. Daremot har jag brannt mig pa manettradar lite grann, men det ar inte sa farligt!

Hejra pa ett tag!!!

Kommentarer
Postat av: maria

sorry, det gar inte att klicka pa smabilderna...!

2008-11-18 @ 12:55:42
Postat av: lillemor

men vad skönt!!! att eksemen e okej!! det gör ju halva resan.. och raylies vad fint det är. låter mysigt .. vad brun du är. kul .. en annan får väl kasta sig i solariet innan du åker hem så man slipper vara gråblå hahahah

hoppas du klarar att vila med benen som kompisar istället för benovänner.. kram

2008-11-18 @ 14:47:23
Postat av: Faster

Ha det fortsätt skönt.Kram

2008-11-18 @ 16:33:18
Postat av: lillemor

dom gör goa bakelser, orange shakes, pizzor och baguetter också i thailand. kaffet fy och blääää. tur du har med dig "svenskt" fast måns blir arg och säger :det kommer inte från sverige hahaha.

leta upp ett bageri vettja och mys lite...

dom har goa pizzor på ett färgglatt ställe mitt i U´et hihi ligger en glassbar brevid som drivs av bara katoyer hahahahah eller gjorde när vi var där.

hoppas ni får underbara dagar på reiley nu när ni äntligen kommit dit. köp inte tur och retur bara hahahaha KRAAAAAAMMMMMMMMMMM!!!!.

2008-11-18 @ 18:46:10
Postat av: Monka

Hej hopp!!!

Vad mysigt ni verkar ha...Jag blir avundsjuk...

Här hemma är det bara rusk väder..Bamsekramar..

2008-11-18 @ 18:47:15
URL: http://monka64.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0