Det var sjalva faen ocksa.....

.....om man inte skulle komma till den dar nattmarknaden!!!!
nu har jaf fixat en karta som man latt kan hitta dit. Vi tar en taxi....eller en san dar rolig miniatyrmoppebuss ikvall ocksa.
Jag SKA shoppa pa marknaden!!!!



Den har galningen har bjudit ut mig pa bio imorgon. Vi ska se pa Rambo 4, dubbad till thailandska....eller INTE!!!!! Han ar heeelt galen....hahahaha...jag knackte honom haromdagen nar jag slog honom i armbrytning...hehehe! Han kallar sig sjalv for Chicken nu.

Det finns mycket kul folk har i var by........ Det tar lite tid att ga till internetcafeet och tillbaka, sa jag har borjat blogga pa hotellet nu istallet. Smidigt men inte lika kul kanske...!
Men idag orkade jag bara inte ga dit. Det har varit sa in i helsicke hett idag sa jag holl pa att svimma!!!!

Nu har jag sovit middag och ska bara frascha till mig och sen....Thailand-Marten.......!
Och lite mat....jag borjar bli hungrig for det blev bara ananas till lunch idag....man orkade inte ata!
Har ar gatukoket som ar utanfor vart hotell....grillad ratta kanske...!?


Ha det...vi ses och hors!!!!

Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

mumsigt hahaha blääääääää

hoppas ni kommer fram rätt nu. har du ingen typ chicken som kan hjälpa dig att komma fram rätt??. som kan snacka thai med chauffören??

här e det fullt i snö!!!

mumsa råtta du:)

2008-11-19 @ 12:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0