Färdigröjt.......

........innan nästa vandalisering och förfall .
Och det börjar idag det...hehe! Stefan kommer idag, jag ska hämta honom på stationen. Sen kommer Wille i morgon. Jenny stannar i Oslo och vilar, det kan hon behöva, hon jobbar för minst två personer. Ett riktigt slavgöra, men hon trivs med sina små bebisungar, annars skulle hon nog inte ha orkat.

Nennisungen: Eftersom du inte kommer hem förän till Lucia så får du din present från Thailand här. Den är mycket finare i verkligheten än på bilden. du kommer att bli urläcker i den!!!! Du får en Johan Lindebergtop också, och mascara och lite annat jox.


Tja, nu sitter jag här och är ganslka nöjd med mig själv! Kaffe och godis i soffan, levande ljus och en massa clementiner. Jag mår ganska bra när jag får rå mig själv. Jag trodde nog inte att denna dag skulle bli så bra som den ändå blev. Jag vaknade med världens huvudvärk...och på ett depphumör!
Men nu känns det rätt så ok ändå.



Åh....nu ser jag vart de där 4 kilona satte sig ,som jag gick upp på semestern. Alla 4 sitter under hakan! Jäklar vilken dubbelhaka jag har! Varför köpte jag inte bantarpiller i Thailand.....suck! Jag får väl börja spara till en fettsugning....eller ännu hellre en fettförflyttning, från hakan till röven.

Jag sätter på en skiva och softar vidare i soffan. Ha det....vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0