Febril aktivitet...NOT!

Sen förra fikabilden har detta hänt:
Frukost med grabbarna:


Förmiddagsfika med grabbarna:


M-eli har haft fullt upp. Hennes första möte med en mus...hej å hå vad kul hon hade...!
William hejade glatt på!


William har gjort Kryddnejlike-apelsiner. Mmmm...vad det doftar jul!!!


Jag har skrivit lite julklappsrim.


Annars....ingenting!!!! Idag som vi skulle hinna så mycket! Jaja....det hinns väl med.
En riktigt slö söndag!!!  Nu ska jag i alla fall gå ut och fixa med ljusslingor och plocka lummer.
Jag måste ut och få luft! Sån här ineffektiv och slapp tillvaro gör mig bara stressad!

Jag ska gå ut NU....för snart sitter vi vid matbordet igen...snart dags för lunch...! Äter, slöar, äter och ingenting mer, sen äter vi igen.
Auurrggghhh......jag får stölleröck snart!!!!

Hejrå på e stönn!


Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

tycker det låter toppen.precis sånt som du SKA göra. sen kan väl en promenix göra susen också. men dra inte igång en massa storprojekt.. snälla.för DIN skull

2008-11-30 @ 13:31:00
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: britten

härliga bilder..kyrkan i advent - kanon....Alfies får vi prova nästa gång vi kommer till Kalastra...kram i advent

2008-11-30 @ 17:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0