Fniss....Yrvette ar restrott

Guuuud vad jag gnaller pa detta stackars Thailand! Jag kan tanka mig att det later lite bortskamt!
Men Thailand har aldrig funnits med pa min onskelista over tankta resemal.
Jag har alltid tyckt att Thailand ar ett "lortland"
Inte bara pga hygienen...utan mer for all javlig prostitution. Jag minns alla ackelgubbar som akte till Thailand pa 70- 80-talet och kopte sig unga sota flickor.....! Det ar precis likadant har fast inte riktigt sa utalat som pa Patong Beach.
Den ena 75-aringen efter den andre kommer slapande med dessa stackars tjejer till frukost. Att de bara orkar med att visa sig i matsalen tillsammans med oss vanliga turister!!! Jag fattar inte att de inte skams ihjal!!!

Nagot positivt om Thailand: Fin natur. Glada manniskor.....de flesta i alla fall. Underbara strander pa de fantastiska oarna. Billigt. Inga pastridiga forsaljare
.

Hotellets nattportier, Gladast i Thailand!!!!


Kolla! Jag KAN saga bra saker om Thailand ocksa....hahaha! Men jag aker aldrig mer hit. Jag har gjort Thailand nu!

Det ar forresten manga stallen som jag redan "gjort".
Indien,  Skottland, Fuerteventura ar andra stallen som jag inte aker tillbaka till.

Mina onskeresemal nu for tiden ar istallet stader eller andra platser dit man aker for upplevelsernas skull, typ kurser eller spa-behandlingar och sadant. Onske stader ar Prag, Barcelona, Paris, New York, speciellt Manhattan,
Transibiriska jarnvagen vore en hojdarresa ocksa!

Det finns upplevelser har ocksa naturligtvis....men de flesta ar bara ackliga!
Idag var vi pa den lokala marknaden har i Ao Nang:

Kott med bade klovar och svans kvar...yack! Det som ligger i det roda fatet vill ni inte ens veta vad det ar!!! Men det ar sakert gott for 100-tals flugor kan ju inte ha fel!!!!

Jag tror jag blivit mattad av alla dessa solresor man gjort genom aren.....jag ar inte ett dugg sugen pa att aka till ett sant har stalle igen........och med solallergi sa ar det kanske inte sa genomtankt att aka hit....hehehe! 
Min dromresa nu ar:.... HEM!!!!!

Dagens Lovina"
Lovina posar tillsammans med han/hon servitrisen(servitoren)


Dagens basta" Thaisarna har forstatt att kaffe ar mitt livselixir! Jag har fatt en stoooor kopp...hahaha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej åk till åre du...hopaps folk förstår bara att det kanske inte e thailand det är fel på hahahahha

hoppas du klarar dig genom resan hem

2008-11-22 @ 17:38:00
Postat av: Monka

Hejsan

Kan förstå att du längtar hem nu...Till snön...

Jag kan tipsa dej om att Prag är ingen dum ide att åka till...Jätte fin stad..När kommer du hem då?

Ha de gött..Kram Monka

2008-11-22 @ 18:21:39
URL: http://monka64.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0