Första julhandlingen....

Hemma från födelsedagsfirandet!
det blev inte korvkiosken igår. Det är bara vid alldeles speciellt högtidliga tillfällen som vi firar där. Som förlovningsmiddagen t.ex.   
Nä, det blev Alfies istället. Stans bästa mat...om ni frågar mig.
Deras rätt "köttets lustar" är underbar!!! Oxflé med pepparsås, kycklingfilé med champinjonsås och fläskfilé med bearnaisås. Till det potatisgratin och en flaska rött.
Mmmm...så gott! Ja, det blev en jättetrevlig kväll!!!!

Kjell har sååå adventsfint i sin lilla mysiga etta. Adventsljustaken på bordet är dösnygg!



Efter frukost gick jag ut på stan. Jag skulle bara kika efter lite julklappar.
Eh...kika? Men vad tusan....jag kan väl inte bara kika lite!!!!!
Jag fick med mig en hel del hem. Inte bara julklappar, utan lite kläder till mig och julpynt och böcker och...eh..ja en hel del som sagt!



Nu ska jag leka med mina nya saker och återkommer lite senare.

Ha det så gott.....vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0