Hemma och som vanligt igen....

.....och då: Plötsligt bara händer det!!!!



Botten går ur matkassen! Jag fick krypa runt och leta mat i mörkret. Det är inte så ljust som på bilden precis. Jag bor ju mitt i skogen och då är det kolsvart när det är kvällen.
Jag tror jag fick med mig allt.

Jag shoppade rejält idag, men som tur var så var det bara en kasse som sprack. Nu har jag handlat mat så att jag kan isolera mig och bara vara här ute i Stubberud. Jag ska inte åka NÅGONSTANS på åtminstone 2 veckor. Nu ska jag ha lugn och ro och bara rå mig själv! 
Eller....tills på fredag i alla fall för då kommer Willepille...men det ser jag fram emot. Jag har inte träffat honom på en månad! Gullungen!!!  Jag shoppade julstjärnor, hyacinter, enar, snöspray till fönstren och en ny adventljusstake och en adventsstjärna på fot., Imorgon ska jag pynta till det så att det blir juligt och fint! 


Jag köpte årets julspel idag också.  Det fick bli "Lika par leka bäst version 2" Ettan har vi spelat flera gånger och det  har varit väldigt nyttigt...hehehe. Johan och Louise är det paret i vår familj som varit ihop längst, men efter att ha spelat detta spel med dem så har man undrat om de överhuvudtaget har träffat varandra innan. Helt värdelösa !!!!

Nu är de på Gran Canaria och man får väl hoppas att de umgås lite så att de åtminstone kan få något rätt när det ska spelas.

På tal om shopping så gjorde jag några riktiga klipp i Thailand. Jag köpte 5 cd-skivor, alla precis lika bra. Dessa tre snurrar i spelaren just nu......


Den nedersta skivan är otroligt lik Anastacias skiva. Samma låtar, samma sköna röst.....men det är ju inte hon. Denna tjejen heter tydligen Anatacia. Jag har aldrig hört talas om henne.... Har ni?

Tänk att vara så korkade så de inte ens kan stava rätt när de gör kopieskivomslag!
Men att det är kopior märks inte, det är superbra kvalitet på ljudet!

Jag köpte 2 skivor till AC/DC och Metallicas senaste. Snorbra!!! Alla 5 skivorna för 100:- Ett kap!

Nu stänger jag av datorn och ska försöka sova lite....det var länge sedan sist nu!
God natt med er alla mina bloggisar!

Lite kloka ord från Nalle Puh får ni med er också....


 


Kommentarer
Postat av: Lillemor

lät som ett roligt spel. det vill jag vara med och spela nån gång. hoppas du har det toppen i stubberud ett tag och tycker om dig själv. tröttnar du på ditt sällskap( DU ) så får du komma hit. för jag e så jävla mkt roligare hahahahaha

2008-11-26 @ 21:46:50
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: monica schyman

Säger som Lillemor: Du vet var vi finns...

2008-11-26 @ 22:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0