Hemresedag

Idag drar vi!!!



.......och lamnar detta paradis utan att falla en enda tar! Konstigt! Jag har san hemlangtan sa det ar tokigt!!!!
Sa har brukar jag inte kanna i vanliga fall...men nu vill jag bara HEEEM!!!

Det forsta jag ska laga i matvag ar falukorv och stuvade makaroner...Vilken delikatess!!!! Jag orkar inte ata ett enda javla riskorn med casewnotter och ananasbitar. till.
 


Jag ska ocksa hem och varda mina trasiga fotter och sariga armar och ben.
Det finns inte en enda mygga eller strandloppa hemma.


Snart ar bloggen som vanligt igen!

Tills dess....
simma lugnt!!!


Nu sporagnar det har....hemma i Sverige snoar det. Vilket ar bast? Sno eller regn?????


Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

snö..om den får ligga kvar.. önskar er en bra resa hem.

2008-11-24 @ 06:23:27
Postat av: Maria

Men Lillemor....vad gor du uppe mitt i natten???? Jag ringer dig i morgon och pratar skit!!!

Vi hors!!

2008-11-24 @ 06:31:47
Postat av: Lillemor Lindqvist

jag har halsfluss och kan inte sova ring du:)

2008-11-24 @ 07:48:33
Postat av: anette

ja jag röstar oxå på snö...hahaha vi har snö sen i fredags...idag har vi 10 minus och vindstilla, och mer snö på G...MAN kan nästan tro att Sverige är vänt upp o ner....hahahah



längtr efter dig o dina vanliga bloggar



kram

2008-11-24 @ 08:40:26
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: britten

Välkommen hem.....jag tror på allt du säger...och det är inget fel på dig...du är bara ärlig...

2008-11-24 @ 09:16:35
Postat av: eva

Välkommen hem till ett riktigt busväder.

kram

2008-11-24 @ 15:48:47
Postat av: Lillemor Lindqvist

välkommen hem till vintern. fast imorgon e det vår igen hihihi

2008-11-25 @ 07:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0