Idoler och förebilder

Carolina Gynning var en av mina favoriter tidigare. På semestern nu så läste jag hennes bok. Jag blev så besviken! Jag har trott att hon haft en kaxig och bimbo-liknande attityd bara, men hon ÄR nog en bimbo på riktigt.
Boken var värdelöst skriven och hoppade fram och tillbaka, med en massa uppradade dumgrejer som hon gjort i sitt liv.
Jag har trott att hon ironiserat över foöls fördomar om henne, men att hon egentligen är jäkligt skärpt och gömmer sig bakom en sexig-blond-puckat fruntimmers-look.
Boken och hennes blogg har nog omvänt mig....hon ÄR nog en bimbo på riktigt....suck!

Ett urdrag ur hennes blogg:

Gud vakande med ett ryck imorse var sjukt törstig, jag gick upp i sömnen och drack ur kranen det kalla vattnet rann ner ifrån sidan av mina kinder, jag kunde inte få nog. Jag satte kranen på högre styrka, ville ha ännu mer vatten, kan inte stilla mitt begär,törsten kan vara som ett gift.

Efter några minuter var jag inte törstig längre


Hahaha....guuuud så smart sagt! Hon släckte törsten.....alldeles själv....så duktigt!!!



Härliga ord....hahahaha..." Varje gång jag tänker, så gör det ont som faen! "

Jag vet inte längre om det är ironiskt sagt....det KAN vara så att hon verkligen menar det!!!!

En av mina idoler har ramlat ner från min idoltopplista.

****************************************************
Här är en ny idol för mig. Colbie Caillat.



 Eller NY är hon väl inte direkt,  men ny som en av mina idoler är hon i alla fall.
Helt underbar skiva...en feel good cd....skön röst....avslappnad musik!

******************************************


Idol....eller kanske mer en förebild, är Gulletussan! En helt underbar frissa!!! I love....så förstående...fniss!




Kommentarer
Postat av: Lillemor

nej gynning e bäst hahahahah

colbie e ju en sån riktig thailand musik. som man ska lyssna på liggandes på kuddar och käka mat typ.. jag har aldrig hört henne... tror jag. men bra var det.. intressant. hoppas du har en bra dag i slasket..?? hur e det med djuren??

2008-11-27 @ 10:45:47
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0