Inga kônst när en ä två

Soffan är uppe på övervåningen, lite ombyggd men ändå.....



.......vi fick upp alltihop och vi är fortfarande vänner........




,,,,och leendena är äkta....hihi...inte ett dugg fejkade och tillgjorda!


Det syns ju lång väg vilket teamwork det var...hehehe! Eller inte!
Ja, vi lever ju fortfarande båda två, så då får man väl vara nöjd.

Nu har jag varit och handlat kattmat, hundmat och kexchoklad för över 1000:-
Snorungen som stod bakom mig i kassan sa till sin mamma:
-Hon har ju bara köpt kattmat.
-Ja, svarade mamman.
-Ska hon äta det?
-Du får fråga.

-Ska du äta kattmat?
-Nä....!
-Men du har ju inte köpt någon mat!
-Nä, jag har inte råd med vanlig mat för jag har så många barn och det kostar mycket pengar det förstår du.
Men kexchokladen ska JAG äta upp.
 -Och dina barn väl?
-Nä, kexchokladen är MIN, dom ska få kattmat!

Ungen såg livrädd ut efter vår konversation...hehehe.!
Jäkla ungar som ska fråga om allt och lägga sig i...hahaha! Vad irriterande sociala de är nu för tiden. Det var bättre förr när ungarna var tysta och artiga mot äldre damer.
Nu kan de vräka ur sig vad som helst!!! Och föräldrarna står bara och flinar dumt!!! Nä, fram med riset och uppfostra de små lymlarna...hahahaha!

Nä, skämt åsido......Vilken skön unge!!!! Han tyckte nog att jag var en riktig bitch!!! Jag hoppas mamman förklarade sen för honom, att jag bara skämtade!




Nu ska jag fixa lite mat åt oss och sen blir det tv-soffan tills jag somnar. Det är ju fredag!
Hejrå å hat sô gôtt! Ses i môra.






 


Kommentarer
Postat av: maria

Föresten Lillemor....hälften så stor...? Ser jag ut som om jag bara är 90 cm lång eller?

2008-11-07 @ 20:01:21
Postat av: lillemor

hahahahahanej men dö!!!!!!!!!!!!!! ja du e en smurf hahahhaha

eller så kanske man kan fatta när jag ger dig en KOMPLIMANG!!!!!!!hahahah grattis till uppbärandet. ni är bäst.- ha det topp en!!!!!!!

2008-11-07 @ 21:16:33
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: anette

hahaha bra svar på dum fråga hahaha

skönt att ni klaradse ut att samarbeta, bra relationstest sånt där!

ha en go kväll

2008-11-07 @ 21:38:56
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: vivan

Åh! va gött och se er tillsammans!

var snälla mot varandra!!!kramiz:)



Ni är så snygga...ni har verkligen äktenskapstycke...hi,hi,hi...kramiz:)

2008-11-07 @ 22:54:59
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0