Jag ar upplyst och grisrosa!

Vi drog ner till stranden och tog en longtailbat ut till Railey beach....trodde vi!
Nar jag gick pa stranden sa sag jag en skylt dar det stod Pranang hotel...................?
Jag fragade en kille pa stranden vart vi var. Pranang beach, svarade han! De sma kappkineserna hade lurat oss!!!! Vi skulle ha akt en bit till for att komma till Raileys!!!!

Vilket i och for sig inte gjorde nagot for denna stranden var ocksa helt underbar!
Jag hittade mer fakta nar jag stosade runt dar! Nu vet jag vad vi tillbad igar!
Herregud....det var val inte underligt att alla flinade nar jag fragade...och datatjejen undrade vad JAG hade onskat mig!!! Jag fattade ingenting...
Men nu gor jag det!!! Jag kom in i en grotta poch gissa vad jag hittade pa offeraltaret???? Jo, en herrans massa trasnoppar!!!! Vi tillbad antagligen snoppguden igar!!! Pinsamt!!! Det var inga daliga grejer heller...hehehe...tva stora palar vid ingangen och en driva med smasnoppar...hahaha..ja jaklar!!!


Har ser ni ingangen till grottan! Bilder innifran ska ni fa sedan....!

Sen nar vi skulle hem till Au\o nang sa var det tvungen att vara minst 7 personer annars korde inte baten. Men vad faen...vi hade ju kopt To R biljetter! dessutom till ett annat stalle som lag langre bort! Jakla bluffgubbar!

Till slut var vi 6 st som skulle hem....men den sjunde lyckades vi inte ragga upp. Da blev jag forbannad och kopte en biljett till och sa att NU AKER VI!!!! VI ar sju som betalt biljett nu!!!

Och gubben kunde inte gora annat! Tack for det! Jag holl pa att brinna upp! Det ar sa varmt sa man nastan svimmar pa dagen. Nu pa kvallen ar det riktigt svalt ute ca 28 grader bara.

Hem till Pranang och tog en pizza, sen en tuktuk till hotellet...poolen....en ol och sen inget mer! Vilket gott sloliv jag har!
Nu ska jag bara blogga klart och sen ga hem och gora mig iordning for utgang.
Det blir till var lilla by....som egentligen inte ar sa liten...! Vad sags om 4 km affarer......Affarer som ligger som ett parlband utefter huvudgatan i ca 4km! Det ar inte gjort pa en dag det!!!



Jag funderar bara pa vad jag ska ha pa mig ikvall. Det far inte sitta at....! Jag tog en ny lite mindre bikini pa mig idag....! nu ar skinkorna grillade och har en fiiin grisrosa ton! Det svider som tusan.
nu har jag en singoallakjol pa mig ....utan trosor, for det skaver sa!!! Hahaha....snyggt om den skulle blasa upp ala, monroe...eller inte!

Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

hahahaha bra att ni tillbedjer snoppguden. hahahahah var försiktig i solen nu stumpan. men dom har säkert nån bra "eftersol" smörja där med -ha det toppen.

2008-11-13 @ 14:44:39
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: anette

hahaha men rosa är en fin färg....hahaha flåt

inget pressande imorgon då förstår jag....kanske ska låta huden vila lite!

ha de BÄST

2008-11-13 @ 20:28:00
URL: http://nettis69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0