Jag har sovit...

....så som i en spegel av svett. Jag har sovit så hela kroppen värker"!!!! Ryggen vill jag inte ha kvar längre...nacken, armar och ben är precis som betong.
Men jag har SOVIT!!!!! Helt underbart!!!! Till 10.30...NÄR gjorde jag det senast??? 
När jag var 19 år eller nåt! 

Dagens to-do:

*Frissan, jag ser ut som bröderna fluff.....mitt hår växer som ogräs. Det var en månad sedan jag klippte mig sist och då tog hon rejält. 



*Din sko. Lillemor tipsade om att de har börjat med strl 42. Kanon! Toppen! ÄNTLIGEN!!!!!!! Jag har kollat deras hemsida och hittat ett par ballerina som jag kan ha på semestern. Jag skulle inte tro att jag kan få tag på 42:or i Thailand. De söta små thailändskorna har väl typ 36:or bara....

DS_235833_A.tif

Inte döläcker men den passar. Man får inte vara kräsen när man har stora blaffor till fötter!
MEN...mormor brukade säga:  -Vacker blomma har stora blad.
Tack mormor!!!

*Gina Tricot. Jag ska köpa ett lager med långärmade toppar. I samma stuk som hon, Maria-supermodel of the year,  har på bilden. Så himla skön!!! 



*Bokhandeln. Ett lager med bra pocketböcker ska med i resväskan. 
Bor man på en paradisö så lär det bli mycket läsande......om man nu inte ens får pussas på stranden! 
Äh....det där gällde bara väluppfostrade thailändare...hehehe...jag är bara en normaluppfostrad svenska som kan hångla vart jag vill!!!! Men några böcker kan man ju ha att bryta av med ibland kanske....! 



*Challes tant. 
Challe åker till sin tant och har semester. Katterna ska Johan och Louise passa. De är så gulliga och snälla så de har lovat att bo här hos dem. Det blir 6 mil extra bilkörning om dagen för dom....de får förstås ersättning för det...men ändå...gulliga ungar vi har! 



*Sen ska jag bara packa! Något har hänt med mig på senare år. Jag packar i absolut sista sekunden. Förr började jag packa 2 veckor innan så att jag skulle vara säker på att allt var med, hinna tvätta det sista, komplettera...osv. 
Men nu...äh...ingen dör om jag glömt något...! Eller också är det för att jag är så van att glömma allt nuförtiden så jag har slutat bry mig.....hehe! 

* Ha förmaningstalk med Kjell om vad som är förbjudet och lämpligt att göra på planet!!!! Han är VÄRRE än mr Bean!!!!



Jag börjar bli riktigt laddad för resan nu! De senaste resorna vi gjort har jag inte känt något speciellt för...jag har nog varit lite res-mättad.
Men NU...nu jäklar ska jag ha en underbar semester och jag ska bara ha kul och strunta i allt!
Nu ska jag LEVA!!!!!!!!!!!!!!! I feel good.....duru duru duru du.......

 

Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

du behöver inte ta med allt för många böcker. det är därifrån jag fått min ide om min" bookshop". man kan gå in i en sån med sin utlästa bok och byta den till en annan -byter du jämt av kostar det nada. köper du fler så kankse en tjuga per bok.finns massa svenska böcker.. och oftast lämnar alla kvar sina böcker på hotellet eller bungalowbyn. så man kan ställa sin utlästa bok på nån hylla i typ foajen och låna en annan.fan vad gött att ni drar.inte så hahaha. men för er.. jag vill också åka nu.men vi får dra till geilo eller nåt hahahahah

2008-11-08 @ 12:20:12
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: Cilla

Jag är så glad för er skull!! Hoppas ni får en underbar resa.

2008-11-08 @ 13:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0