Jäklar va jag hinner....

....när jag måste!
Allt på listan är inte avbetat än, men det fixar sig.
Jag har varit på apoteket, din sko, gina tricot, hos frissan, lämnat Challe, köpt farsdags-present till Kjell, och en hel del annat.
Gina Tricot-skörden.


Jag kom precis innanför dörrarna och tar en andningspaus nu med lite blogg och kaffe.

Sen är det på`t igen!!! Om 50 minuter kommer Babsan hit på middag. Jag har inte ens börjat med maten än, men det löser sig!
Linda och Jocke kommer förbi en sväng också...Kul, då får jag se Lindas lilla bebismage. Hon har fått en liten bulle nu sägs det. Guuud vad jag längtar efter den lilla då!!!!!

Sen när alla har åkt hem...då ska jag möblera om där uppe och SEN.... då ska ja packa! 
Bra planering va??
Nä, ingen planering alls! 
Jag vaknade ju när halva dagen hade gått...hur tusan ska man hinna ikapp då?! 
Jäklar...jag kom på mer saker jag måste göra också: *Ansa bort vinterpälsen. *Göra nya slingor, frissan klippte ju bort de flesta. *Limma och måla naglarna. 

Herreguuuud...hjärtinfarkten är nära känner jag.....

Vi hörs senare.....jag måste ju blogga lite också. 

Ha en lugn och mysig lördagskväll ni........det ska jag ha i 15 dagar sedan. 

Nä...jag måste skynda mig....tant Babsan är ju snart här.........
Jag ilar...


  

Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

menhjälp. vad i "ta det lugnt" e det du inte begriper???????? snälla kjell! kan du skrika åt henne att sitta still tills benen går iväg själv på semestern!!!!!!!!!!!!!!!!!köp valium och morfin på apoteket i thailand så går inte dina ben mer maria.

2008-11-08 @ 17:09:13
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: anette

ja jäklar vad du kan ...hahah

bra planering eller inte ...de kvittar väl bara du får gjort det som måste bli gjort eller hur?

ha en lugn kväll hahaha

kram

2008-11-08 @ 17:25:27
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: Monka

Herregud Maria!!!!Du kommer verkligen behöva semester så som du yr ikring..Men du får ju inte sova bort hela tiden vore väl synd om Kjell...Ha,ha

Glöm inte bikinilinjen..fniss

Ha det gött kommer att sakna dina inlägg..Men du kommer ju tillbaka...eller...ja det gör du ju klart..Många kramar Monka

2008-11-08 @ 17:53:17
URL: http://monka64.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0