Julpimp och julklappar

Detta har jag lekt med nu några timmar. Nya kuddar, lampor, snöstjärnor och ljuslyktor.
Åh, vad det är kul med jul!!!!



Sen slog jag in julklapparna ,som jag köpte idag, och hängde upp misteln. Hoppas man får en puss eller två nu då. 
Ganska liten risk just idag.....möjligen från William då, men Stefan hoppar nog över det. Pussa svärmor är väl ngen höjdare kanske...! 

En adventsljusstake och en duk skickar jag med till vårt grannland. Nennisen måste ju få en adventspresent. Jag antar att hon inte har en enda julpryl med till Norge...!




Just nu så sitter Stefan och jag och smuttar på lite vin och äter pepparkaor. Julstämningen har infunnit sig! 

Sen ska jag gå och lägga mig med David Batras nya bok. I like!!!! 
"Den som inte tar bort luddet ska dö" 
Hahahaha.....visst är det en underbar titel på en bok. 
Boken innehåller bara ilskna lappar som folk har satt upp, bl.a i tvättstugor och trappuppgångar. 
Batra och jag har preciiis samma sorts humor....jag skrattar så mascaran rinner och droppar ner från hakan...hahahaha! 

God jul på er alla!!! 


 

Kommentarer
Postat av: anette

fint som snus

2008-11-29 @ 22:14:09
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: vivan

Men hallå!





Var är Kjelle????



Har du slagit in honom med !!!



Kramiz:(

2008-11-29 @ 23:25:10
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: maria

Jamen herreguuud....! Vart har jag lagt honom nu då? Åh, jag är så glömsk nu för tiden.

Han var här för några dagar sedan ju.

.......



nej då....jag vet allt vart jag har gömt undan honom...hahahaha.



Han får bo i stutabåset ett tag till innan jag tar hem honom igen. Vi är särbos och det är en alldeles toppenbra lösning....just nu.

Kram Vivan....du är underbar...hahaha!

2008-11-30 @ 03:56:55
URL: http://yrvette.blogg.se/
Postat av: Mia

Kolla sidan www.argalappen.se om du gillar den humorn i boken Maria :)

2008-11-30 @ 13:49:15
URL: http://mimus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0