Packad, fars dag och mors natt.

Färdigpackad. Nu till nästa bekymmer:
LILLEMOR....sluta skäll på mig och hjälp mig istället!!!!!
Eftersom din och min hjärna fungerar ungefär lika...eh...eller fungerar var kanske för mycket......agerar är nog mer rätt, så tänkte jag fråga dig:
-Vart har jag gömt nycklarna till resväskan????????
På ett logiskt ställe såklart, för vi är ju så logiska när vi tänker du och jag...hihi!
Jag har letat ÖVERALLT, jag hittar dom inte!
Skynda dig att svara innan Kjell får nöjet att säga:
-Jag har ju sagt att du ska köpa ny väska med kombinationslås!
Suck...jag avskyr när han får rätt så där lätt!!!!

********************************


Så var det då hatdagen nummer 1 idag. Fars dag. Jag hatar fars dag!!!!!!!!!!!
Min pappa tog livet av sig när jag var 8 år. Det var givetvis en jobbig tid för mig då. liten som jag var men ändå äldst av fyra syskon.......så duktig skulle man vara och inte klaga, gråta eller säga något. Var man tyst så gick det över. Så var det på den tiden...i alla fall i min familj.
 


I skolan sen så fick jag sitta och måla dessa förbannade jävla farsdags-korten med blommor och flaggor, Hurra och grattis på fars dag.
Jävla sadistlärare!!!!! Han visste ju att min pappa var död! Jag målade och grät på insidan, tog med kortet och kastade det i ett dike på vägen hem från skolan. Samma varje år, jävla farsdag!!!!
 


Och nu är det fars dag igen då....och efterföljande mors natt...hehe! Men se det blir det inget med det...! I natt sitter vi  och trängs på flyget och jag tänker INTE försöka komma med i 10 000 meters-klubben!
Inte en chans! Så ännu en misslyckad fars dag då...hahahaha......Stackars Kjell.

*************************************


Idag blir det lite röj och städ här så att det ser någorlunda ut när Johan och Lojjan ska bo här.
Sen blir det det som jag inte orkade igår, slingor, naglar och vinterrufset.

I eftermiddag åker vi. Jag ska sitta still i 4 timmar i bil....och sen 12 timmar på flyget...vad är oddsen för att det ska gå bra????
Det är ju inte precis så att man kan ta många rastpauser. Det är jobbigt att stanna planet i luften liksom... !
Men bilturen ner till Göteborg kommer att ha sina rök- och kaffepauser. Det första stoppet gör vi i Åmål.
Jag vet ett PERFEKT rastställe där. Hos Lillemor och Pierre.

Där bor också min dalslands-favvo-kille:
Måns....charmigaste killen söder om värmlandsgränsen......åmålstjejerna är GALNA i honom...och det är jag med...hihi!



Nu ska jag figga frukost...och sen sätta fart så att jag blir klar någon gång......
vi ses senare...kram på er!



Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

har du lagt dom i nåt litet fack i själva väskan??

eller hmm.. i några semester skor? hahah jag har ingen aning. men här finns det muffinsar och fika, bara ni kommer när ni kommer

men du?slingorna??? varför. du får ju bara göra om allt när dukommer hem??

2008-11-09 @ 09:34:19
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: maria

HA....jag visste det! Du fick mig att komma på vart nycklarna låg. I en liten ryggsäck som jag brukar ha med när jag reser. Att jag inte hittade dom nu beror på att jag inte ska ha med ryggan!!!!

Tack Lillemor!!! TACK!!!!



Slingorna: Jamen jag vill ju vara snygg på semestern också fattar du väl? Det är ju en loveresa ju!!!



Vi dyker upp mellan 15.00 och 16.00. Är det ok?

2008-11-09 @ 10:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0