Krabi Town

Nu drar vi till Krabi med Micke, Rebecka och Lovina. Lovina ar hon den lilla goa 3-aringen som jag lekte med i poolen haromdagen.

Det har osregnat hela dagen sa vi var tvugna att hitta pa nagot att gora!

Vi ska mota upp en annan familj med 4 barn senare ocksa...det blir ett glatt gang med andra ord!

Vad vi ska gora dar vet vi inte riktigt...lite shopping och sa ata forstas. Kanske vi stannar kvar anda tills nattmarknaden borjar....vi har ju annu inte varit dar...inte pa den RIKTIGA maren i alla fall.

Kjell och jag sitter har och tar en ol i vantan pa att Lovina ska fa i sig lite mat. Det ar noga med sadant nar man ar tre ar!!!
Vi lite aldre klarar oss fint pa bara ol.


Singha ar en kalasgod ol, den smakar ingenting....passar mig precis.

Krabi town......


...schyssta trafikljus har de i alla fall.


Nu kom Lovina sa nu drar vi!!! Hej ra!!!

Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

hahaha ja t.o.m jag dricker singha. som inte dricker öl. men var försiktig. jag e helt övertygad om att det är ölen som ger turistmagen..

hihi

hoppas ni kom rätt i natt. saknar dig massvis

kom hem!!!!!!!!

2008-11-20 @ 09:48:09
Postat av: Anonym

ja öl som inte smakar nåt är bra öl..haha



hoppas verkligen att ni äntligen kom till denna omtalade marknad...så du får shoppat lite



kram

2008-11-20 @ 16:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0