shopping i Thailand

Idag har jag inte gjort något. Bara kört nåbra tvättmaskiner och sen försökt beta av mailhögen så gott kjag har kunnat.
Allt har jag inte hunnit svara på än, men det kommer svar, jag lovar!

Johan och Lojjan kom hit med varsin pizza. Det blev lite presentutdelning också.

Guuud vad mycket presenter man ska köpa med sig varje gång man varit utomlands!!!!
Alla som hjälper till med våra djur måste ju få något litet tack...och dessutom så ÄLSKAR jag att köpa presenter.

Men till mig själv blev det inte så mycket...om man inte räknar det jag smugglade förstås.
Det blev två par fiskarbyxor....


...jag har inte köpt byxor att växa i, de passar faktiskt. De ska bara knytas på ett speciellt sätt.
Görhärliga!

Sen blev det en elefant i tibetanskt silver. Den väger som om den var gjord av bly, så det blev livliga diskussioner innan jag fick köpa den...! eller fick och fick...hihi...jag köpte den såklart...men jag var tvungen att pruta en hel del innan och övertyga Kjell om att jag skulle bara den hem.
Lte övervikt på väskorna gör väl inget. Jag hade redan 2 kilo för mycket i resväslkan på väg dit.



Kolla bakgrunden, så mycket snö vi har hos oss. Myspysigt!

Sen shoppade jag en hel del annat också...lite freån apoteket som kan vara bra att ha..... och lite nagellack, lösnaglar och smink. En ny favoritparfym hittade jag också, Kate Moss, KATE. Ett gäng med cd¨skivor à 20:-/st och några GANT-trojor.

 
 




Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

vilka AS snygga fiskarbrallor du köpte!!! fan så snygga. och det ÄR världens bästa bralla hihi. skönt att vara hemma igen. och allt e bra hemma??

ni har bra mkt mer snö än oss. as-trist att det försvinner bara.. hoppas du kan vila dig lite efter resan hem. vi hörs! kram

2008-11-25 @ 22:06:38
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: vivan

Välkommen hem Maria och Kjell, för han är väl med hem, eller stannade han kvar där borta??

Kramiz:)

Har saknat ditt stubberud med...

2008-11-25 @ 22:46:32
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: britten

mycket snö ! jag tycker det ser lite ut jämfört med hur vi har i stockholm...vilken jättefin elefant....vill ha....jag brukar oxå dra hem elefanter...och byxorna ! jättehäftiga / kram

2008-11-26 @ 18:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0