Pressat pa Poda Island idag!

Hela galna ganget drog till Poda Island idag. 13 st totalt! Helt underbart stalle! Det ar ju positivt...eller hur Lillemor?
Ananaslunch for min del...jag orkar inte ata nar det ar sa hett.


Lagom smallfet Tant Raffa i leopardmonstrat! Visst ar jag underbar....hahahahaha!!!!

Kritvit sand, turkost vatten och fin vaxtlighet. Jag plockade med lite fina snackor till Harry, Jennys guldfisk....om han nu fortfarande lever..?!



Och brun blev jag ocksa....atminstone sa att det syns att man varit utomlands.
Hem och och slappade och nu sitter jag har. Snart dags att gora sig i ordning for att ga ut. Den sista shoppingen ska goras och sen blir det mat och en bira....eller tva!


Ha det gott alla...vi hors snart igen!

Kommentarer
Postat av: Lillemor

vill klargöra en sak.. du tycker precis vad du vill om thailand.. det enda jag ville var att få dig njuta av din semester....men inte måste du tycka som jag.. det är ju DU som är där ,tyck vad du vill och jag tycker det är superbra om du kan ha fått en insikt om hur bra du har det hemma. men nu har du gjort det. det passade inte dig..jag åker i december nästa år hahahahah

ha en bra resa hem!!

2008-11-23 @ 15:15:08
Postat av: vivan

Vad söta ni är på fotot! Hur har ni det med kärleken...ni är väl snälla mot varandra ...

Kärlek och respekt..kramiz:)

2008-11-23 @ 23:49:42
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0