Shopping

Nu har jag shoppat loss rejalt!!! Jag har varit pa apoteket. Tank sa mycket mediciner det finns som man inte ens vet om att man behover!!!!

Jag somnade med balkongdorren oppen och vaknade av att myggen haft party pa mina ben. Javlar vad det kliar!!! Snabbt ivag till apoteket!
Dar fick jag myggmedel, 1 karta roliga piller, 2 salvor. en balsam och en stark kram som ska bleka alla mina gamla arr efter myggbetten fran Stubberud. 

Vem behover doktor har??? Det gar lika bra att tala om vad man vill ha for medicin och sen plockar de fram den och lite till!!! Perfekt!!! 

I morgon ska jag kopa bantarknark!! Wiiee...jag ska bli prickfri och smal...narkoman pa kopet kanske men vad gor det!!! Det viktigaste ar ju hur man ser ut, eller hur?

I ovrigt idag. Sporegn...ca 30 grader varmt....sovit och sovit i omgangar, simmat lite i harligt varmt regn. Livet skulle kunna vara varre...hehehe. Jag mar bra...! 

I morgon ar det en av Yhailands storsta helger. Da firar de vadergudarna och tackar for regnet som ger liv och stora risskordar. 
Javisst...jag ar med...regnet stor inte mig sa mycket. Kjell ar daremot lite sur pa vadret, han vill ju sola och bada. Imorgon om det ar lite battre sa tar vi en longtailbat ut till nagon av oarna. Vi vill ju se lite mer an bara Ao Nang.

Lilemor: Vi bor ganska precis i mitten av U:et, lite till hoger. Igar och idag har va bara gatt till vanster, men jag ska absolut kolla affarerna till hoger ocksa! Jag kommer inte att missa en enda hop. jag lovar!!!

Nu ska jag ga hem och smorja in mig med alla salvor och kramer. Klockan ar ju midnatt nu sa det ar val dags att kasta sig i bingen sen.  
Ha det sa gott,,,och god natt!

Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

ja men då vet jag ..ett VITT hotell va?? dom har massage tjejer där tror jag..låter som ni har det bra i alla fall. vädret SKA bli bättre.. ingen fara. sov och bada ni !!sa ju att apoteken e GREAT!!!

2008-11-11 @ 18:32:05
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: Monka

Hej hopp...Skönt att höra att du mår bra..Allt är lungt här i höstrusket (allt)..Jag jobbar och står i..Ha de gött..Kramar

2008-11-11 @ 18:54:45
URL: http://monka64.spaces.live.com
Postat av: Cilla

Så skönt att höra att du har det bra! Hoppas det håller i sig och att salvorna hjälper

kram

2008-11-11 @ 19:51:02
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0