Ta mig harifran!!! NUUU!!!

Fy faen vad ackligt!!! Jag kan som vanligt inte sova och da dricker jag kaffe och forsoker sla ihjal lite tid. Jag hade hallt upp vatten och skulle bara ha i pulvret, da hoppar en stor javla kackerlacka ut ur kaffepaketet!!!!!!!! Jag skvatt till sa att jag tappade paketet och allt kaffe for ut over hela golvet!!!
Vet ni vad som hander med kaffepulver som rakar hamna pa golvet nar man ar i BAJland? Jo, det ar sa fuktigt sa det smalter med en gang!!!! Sa just nu ar golvet pa vart rumm tackt med en brun klippig massa som sitter fast!!!
Det ar segt som tuggummi och sitter fast som superlim!!!!

Jag ar val normalt inte radd for en kackerlacka men jag skvatt till sa. Och den var stor!!!! Stor som en igelkott...eh...typ eller nat!

Fy faen sa vidrigt!


Na. Lillemor....det ar inte mig det ar fel pa! Det ar hela javla Thailand!!!!
Vilket misslyckat land, med militardiktatur som kranker de manskliga rattigheterna dagligen! De ater maskar! Och sen gar de omkring och LER at elandet!!!! De at ju varre an jag ar!!! Jag som alltid ar sa forbannat glad och rolig hela tiden, fastan jag ar ledsen pa insidan. Lika falska manniskor har som jag ar.
Det kanske ar darfor som jag ogillar detta land sa mycket. Manniskorna paminner for mycket om mig sjalv!

Foten  i klam, jajamen!!!! Sa otroligt korkat!

Sen har vi detta......


Vad gor jag har?????? Jag ar alltsa med och stodjer detta med mina turistpengar!!!
Men a andra sidan sa kan jag ju inte aka till Egypten heller om man ska resonera som jag gor har. Dar ar kvinnlig omskarelse vanligast i hela varlden, ca 90 procent av alla kvinnor ar omskurna dar.

Vilket land ska Jag aka till da??? Till nagot land som inte haller pa med nagot som jag ar emot?!
Spanien haller pa med tjurfaktning....vilket jag hatar!!!!
Norge, dar slar de ihjal salungar med spikklubbor!!!!!
Finland, dar de gor fullstandigt kollektivmord pa julbord!! Morotslada borde vara forbjudet!!!!

Na...jag ska nog stanna hemma!!! Jag har nog rest fardigt!

Hoppsan...ojsan...vilken blogg det blev av ett utspillt paket frystorkat Gevalia!!!!

Yrvette ar arg...pa allt just nu! Mest pa alla mina javla myggbett som kliar sa att jag inte kan sova, sa att jagb maste koka kaffe, som jagb haller ut pa golvet for att Thailand ar sa skitigt sa att det finns kackerlackor har i detta porriga militardiktaturland som avrattar folk for att de tycker fel....osv osv.....

"anonym" har nog ratt, det ar mig det ar fel pa? Och maten ar god....trala la la!!!


Men jag ska inte aka hit nagra fler ganger i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Tesa

Du bekräftar varenda fördom jag har mot Thailand..förstår att du längtar hem till Värmalandsskogarna..

Jag tror att den som njuter av en semester i Thailand blundar en jävla massa och den förmågan har inte du..

Hoppas du står ut tills du får komma hem till värmlandsskogarna igen...de är säkert vita o vackra nu..

2008-11-23 @ 07:38:06
URL: http://tesa.tradgardsblogg.se
Postat av: anette

Maria det är inget fel på dig...alla kan inte älska samma ställe.....jag har ingen som helst aning om hur thailand är förutom vad du skrivit ...och ja det är inget som lockar hahaha...

men det är konstigt det där...man längtar alltid nån annanstans ....sen när man är nån annanstans ja då längtar man hem....tror man måste uppleva nåt...vad som helst, bra eller dåligt för att uppskatta det där hemma....för inget är ju lika bra som hemma!!!



kram och lycka till på hemresan....hoppas dina ben håller sig någorlunda i schack

2008-11-23 @ 07:44:37
Postat av: lillemor

hahahahadu kan inte åka hem heller för i sverige sparkar dom på sjuka hahhaha

"anonym "e ju jag.men din jävla blogg.se grej e ju knäpp och vill inte komma ihåg mig ..eller e det du som tröttnat på mina komentarer? ahahahhaah åk hem nu du ska vi ta hand om dig här..vi har halsfluss alla tre. bara kom du hihi. nej då. kram på dig..

2008-11-23 @ 09:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0