Thai-bildspel....


Först lite finbilder.......

 
....sen försökte jag lägga in ett fulisbildspel här men det ville sig inte......det får bli ett ett inlägg med fulbilderna senare idag. 

Så, nu har jag gjort klart Thailand.... jag ska vila lite nu och hoppas på att sjösjukan går över. Jädrar vad det gungar alltså!
Att hålla balansen stående i 7-8 timmar och parera varje luftgrop känns som det samma som att åka båt i skapligt hög sjö.

Det gungar rejält nu...!

Ha det så bra på ett tag...jag återkommer med lite stubberudsuppdates senar..kram på er!


Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

välkommen hem!!!

2008-11-25 @ 11:35:49
Postat av: Anonym

ja på bilderna ser det ut som ett paradis....synd att det inte va det för dig...men du vilka blåa ögon du har, så snyggt....för att vara sliten ser du oförskämt fräsch ut!!!

kram

2008-11-25 @ 12:28:14
Postat av: anette

hööredu...varför i hela friden behöver man fylla i sitt namn varje gång ...det va jag som skrev här ovanför

2008-11-25 @ 14:04:26
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: Anonym

hööredu...varför i hela friden behöver man fylla i sitt namn varje gång ...det va jag som skrev här ovanför

2008-11-25 @ 14:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0