Tjena, nu ar jag framme!!!

Det sporegnade nar vi kom hit och det har fortatt sa anda tills nu. Det ar varmt och skont sa regnet har inte stort mig det minsta. Inga soleksem alltsa!!!
Nu ar det full fart pa Thaisarna men nar jag tog min forsta prommenad idag sa var det bara hundarna och jag som var vakna.
Jag fick en fiiiin bild pa vakten pa hotellet...hehehe...om jag skulle visa chefen det sa far han sparken. Han sov sa gott pa sin post!!!

Hotellet ar fantastiskt! Helt underbara sangar 2 st 160-sangar med ett "valuppfostrat" avstand emellan. Pryda Thailandare...hihi! Utsikt mot poolen och ett trask precis bredvid.
Herregud vilket tjatter det var pa traskpaddorna inatt. DE ar da minsann inte pryda!!! Syrsorna var inte daliga de heller.  Ett oronbedovande ljud...men ett trevligt oronbedovande ljud. Djungelljud.

Nu har vi just atit frukost, farska frukter och amerikanska plattar med lonnsirap. mumma!!!!
Vad vi ska hitta pa idag vet jag inte an, men det blir eventuellt en tur in till Krabi stad.

Vi hors senare. Hejra!!! Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

godmorgon ..mitt på dagen! hoppas verkligen ni får det toppen. och att du kan få ihop dygnsrytmen.du som inte har nån här heller hahah. va gott det lät med plättar- ååå sånt e dom bra på!!! pannkakor och sockerkaka mmuummmmma!! ha det toppen. här e det en plus ,och regn. skönt va?!

här inne kan du läsa å, ä, ö va? hitta inte på för mkt nu!!!!!! kram

2008-11-11 @ 07:13:54
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: monica schyman

Hej på er!!! Så härligt det låter, tro inte för ett ögonblick att vi här hemma i höstrusket är avundsjuka!!! NJUT..

2008-11-11 @ 09:38:16
Postat av: Lillemor Lindqvist

hoppas dagen flyter på .och ni äter en massa goooood mat. var försiktig. ät mkt vitt bröd så magen håller sig.. skulle också vilja vara där!hur varmt har ni? njut nu!!!! kramar i masvis

2008-11-11 @ 11:41:33
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: Faster

Är med dig i mina tankar.Ha det gott. Kram.

2008-11-11 @ 14:43:45
Postat av: Lillemor Lindqvist

ha en trevlig kvällshopping. hoppas ni kan åka till reiley beach imorgon och njuta av badandet. om du är UNDER vattnet hela tiden och tar på dig en kepsparasoll så måste det ju gå bra va??? hahaha saknar dig!!!

2008-11-11 @ 16:53:47
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0