Turistens klagan

Hm..jag skulle ju ha skrivit en reseblogg om varfor jag inte var sa glad i Thaisarna haromdagen...men nu avstar jag fran det. Inte tusan vagar man klaga mer pa denna semestertripp inte.
Jag har ju blivit kallad lipsill och lite av varje...hahaha! men Lillemor...det AR fint i Amal....inga mygg just nu och solen branner inte sonder ditt stackars skinn. Vad mer kan man onska?
Hahahaha... forlat...men jag MASTE gnalla pa allt just nu...!

Anette, ja du har ratt. Jag ar INTE pa topp...langt darifran!
Av olika anledningar..........suck!

Idag ska bloggen fa handla om nagot positivt istallet.
Det finns hur manga butiker som helst att ga till idag nar jag ska kopa ny bikini. Den jag kopte i forrgar var sa ful sa den harv akt i soptunnan redan... Superful verkligen!
Men varfor kopte jag den da?
Jo, for att det ar sa javla hett sa att nar man hittar nagot som eventuellt kan passa sa koper man den och hoppas pa det basta!!!
Man orkar inte prova! Det ar saaaa varmt! Jag HATAR nar det ar sa har hett!!! Jag kan inte vara i solen som tur ar. VAD GOR JAG HAR???

Men da ar det ju positivt att det finns sa manga andra butiker som jag kan ga till nu och kopa en ny! Visst var jag glad nu?! Jag kan faktiskt hitta en del positiva saker ocksa!!!

I kvall ska vi till Krbi town pa nattmarknad. Da ni!!! Da ska det shoppas!!!! hehehehe....jag har hittat en trevlig norsk shoppingvanninna. Kanon! Da slipper man ranna runt sjalv!!! Annu en positiv grej!!! Jag KAN vara glad ocksa!!!


Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

nej då tyck precis vad du vill.. det behöver inte vara bra.. ni kanske skulle åkt till selma lagerlöf istället. där e det regn och plus 3 grader- ska bli snö imorgon.hur låter det?? hahahaha. .. nej klaga hur mkt du vill.e det inte bra så e det inte bra helt enkelt.. det är jävligt synd bara.. tråkigt att du inte kan vara där och må toppen. det är väl det som e trist.. jag e ledsen för din skull. du skriver prcis som det är på din blogg.elelr SKA.. och det tror jag inte du gör nu.. heller..

2008-11-16 @ 08:15:30
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: vivan

Hej Maria!

Ser att ni har det varmt och skönt,vi kom hem till ett blåsigt och kallt Svedala i går em.

Men vi har haft det underbart skönt hela veckan...

Stefan har fått den välbehövliga vilan, han har kopplat av både markiser och lantbruk, och jag mitt jobb.

Var rädd om dig nu och klä på dig så du inte bränner dig mer...smörj in dig med 60....

Kul att du kan blogga från thailand...så vi får höra hur ni har det...odla er kärlek...och shoppa inte ihjäl dig!!kramiz Vivi-anne

2008-11-16 @ 11:37:53
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0