SNART ska jag packa....

 

 
Alfons och M-Eli delar på en tårta.                                         Kjell och Babsan.
Jocke.                                                                                        Linda med M-Eli,


Nu har vi ätit mat, druckit vin och kaffe, så nu har de åkt hem. En trevlig kväll med mycket Babsan...hehehe! Jäklar vad hon kan tjöta den....!

Nu ska det röjas här och sen ska jag packa...! Nej....jag ska ju göra slingor först.....!
Jamenåååå....jag kommer aldrig att bli klar!
Möbleringen skiter jag nog i. Naglarna och vinterrufset också....

Kjell har gått och lagt sig.....det borde jag också göra nu.....men.....
Varför blir det alltid så här? Varför kan jag inte planera och organisera något längre? Jag blir så trött på mig.

Lillemor undrade vad det var jag inte förstod i orden Ta det lite lugnt. Tja...jag fattar inte någonting av det. Jag kan inte det språket! Allt går i 110km/h här. Det ska bli så skönt att komma iväg på semester. Jag måste lära mig stressa av. Jag fattar att jag inte kan hålla på i detta tempo värst länge till. Men från tanke till handling kan det vara väldigt långt ibland.  


Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

slingor?? när du ska till världens hetaste land?? kan du inte göra det där??? jisses men men. hoppas du kan hitta morfin där nere. ta ett hekto i så fall hahaha ses imöra

2008-11-08 @ 23:13:43
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0