En slappardag!

Na, tuk tuk har vi akt alla andra dagar, men den igar var en annan modell. Mini mini minibuss ungefar... pa 4 hjul....gorfin...eh..!
Inte en san har alltsa, som bara har tre hjul.


Idag har jag gjort som Lillemor sager. Inte ett dugg! vaknade sent, at frukost, gick och bloggade.
Pa vag hem fran internetcafeet motte jag min polare"taxivakten" Han sitter under ett plattak och vaktar yaxikon som inte finns...varldens mest meningslosa arbete....men han ar stolt over sin fina uniform och sa jatteglad varje gang jag kommer och pratar med honom.
Vi slog vad idag. Han sa att det skulle borja regna klockan 15 00. Jag satte emot honom. Jag visste ju redan innan att han skulle vinna....men han behover nog pengarna tror jag....och sa ar han sa gullig sa han kunde gott fa vinna.
Jag fick ga dit med en hundring sen klockan 15....sjalvklart regnade det...hahaha! Det gor det ju varje dag vid den tiden!!!


Lunch pa hotellet, poolen igen...och sen fika med norskarna, med svenskt kaffe pa var balkong.
Vi har gjort upp att jag och Trine ska shoppa loss ensamma ikvall, medan gubbarna har som huvuduppgift att kolla om den dar otroligt vackra sexbomben som de sag igar ar en man eller kvinna!
Vi ska lamna in dem pa en bar nere vid stranden och ev. hamta dem dar nar vi ar klara. OM de fortfarande ar kvar da!
Restaurang Blue Mango innan vi ska pa shopping sa att vi har alla krafter vi kan uppbringa!!!

Railay Beach
Railay Beach


I morgon blir det nagon av oarna som far besok av oss. Det ar ganska trist att ligga vid en pool hela dagen.
Men nagon ytterligare aktivitet blir det nog inte imorgon. Bara ligga skuggan av palmerna, dricka vatten och bada i havet.
Kopa en grillad sork eller nagot annat gott att mumsa pa...hahaha...vilka godingar de ar dessa Thaisar! De ater vad tusan som helst....grillade kckerlackor ar basta drinktilltugget...yammi!!!



Lite Thaimusik. Etta pa Taitoppen: Caraboo.


Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

bra!!!!!!! hoppas det blir toppen heeela veckan!!!! saknar dig. e sugen på lubecks julmarknad

2008-11-17 @ 13:02:24
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: Anonym

låter som en bra ide. shoppa loss ni..lite ensamna.. hmm. en snygg tjej i thailand? det MÅSTE vara en katoy hahahahaha det är alltid det:) ångrade mig om lubeck.det var långt..liseberg kanske. du kan väl tänka på det inatt. minus 5 och snö och blå lampor och tomtar

2008-11-17 @ 15:02:19
Postat av: emma

määän guuud va gött ni verkar ha det, trots loppbett och trots korallernas frånvaro, saknar er! krama pappa från mig!!

2008-11-17 @ 21:34:42
Postat av: lillemor

jaa.. hoppas det kan bli bra nån dag. liksom lite lagom okej .. och skuggan under en parasoll eller palm låter ju helt okej..kom ni till reiley?? ja nu gjorde ni det ser jag hahahahhaha det toppen om det går.. om det funkar att vila(hur mår benen?) så tror jag du behöver det. ser lite sliten ut på bilderna..kraaaaaaam

2008-11-18 @ 09:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0