Då var det dags igen då!

Jaha, då står jag här på knä och bloggar igen. Det är knappt jag kan det heller för ena knät är helt trasigt. Jag vet inte vad jag gjorde förut i eftermiddags, men benet vek sig av smärta.

Nu har Ulf åkt hem till Skåne och jag har fördrivit tiden med att skriva ut min blogg.
Ja, hela bloggen gick inte att skriva ut idag. Jag hade inte nog med papper till skrivaren. 2månaders skrivande blev 290 A4 sidor!!!!!


Nu ska jag avsluta här och tacka för mig! 
Det har varit otroligt roligt att blogga. Absolut ! Men nu får det nog vara nog för min del. Jag orkar inte mer just  nu.............jag lägger ner! !

Tack ska ni ha alla mina kära läsare.

Häj mä er!
 


Kommentarer
Postat av: monica schyman

Kommer att sakna dej! Men jag förstår att det blivit för mycket just nu...

Hoppas att du kan komma över alla svek och jävligheter som du råkat ut för, det verkar som du är en magnet på dessa små elaka dretstövlar.

Kom ihåg att vi normala, riktiga vänner finns här!

Ge dej själv en andningspaus och en chans att komma ikapp allt som har hänt nu.

Kanske du kan starta en annan blogg så småningom, du har gett oss vettiga människor så mycket tänkvärt, stolligt och roligt att läsa, men som sagt ta en paus, så får vi se vad framtiden kommer att ge... Var rädd om dej. DU ÄR VÄRDEFULL!!!!

Många kramar från oss

2009-04-14 @ 03:19:47
Postat av: Cilla

förstår ju vem vi har att tacka för detta. Hur elak kan man egentligen bli, jag menar hon får ju vara i fred varför kan inte du då också få bli lämnad i fred??

Du vet att du finns i mina tankar, o precis som föregående talare hoppas jag du vet hur värdefull du är för många.



Jätte kramar till dig o du har ju min mail o telenr om jag på nåt vis kan hjälpa dig

2009-04-14 @ 07:00:03
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill
Postat av: lillemor

trist e det. för jävligt e det. att folk inte bara kan ägna sig åt sig själva.. måste alla som redan ligger -få MER skit. jag fattar inte det.. avundsjuka? för man e sjuk? låter inte vettigt. "MÖN" låter fel det med.. för vad har du ?? inget.. och ren jävlighet hade jag hoppats att det liksom inte fanns.. men jag har nog fel..jag skickar en massa goa kramar!!

2009-04-14 @ 07:23:51
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: Tesa

Denna gången förstår jag fullständigt att du slutar blogga...man ska inte behöva välja vartenda ord, vända o vrida för att se om det kan tolkas galet...

Snacka om att förstöra...detta har du ju kunnat fördriva tiden med sömnlösa nätter och kunnat skriva av dig lite när det varit som jävligast...

Faan..jag blir så djävla arg!!! Det här är så jävla kränkande...ett fult intrång..även om en blogg är offentlig..

Ja ärligt talat..jag finner inga ord!!! Myndigheter ska inte pyssla med sånt här..

Jag kommer att sakna att läsa din blogg..

Ha det så gott du nånsin kan...

/Tesa

2009-04-14 @ 07:57:07
URL: http://tesa.tradgardsblogg.se
Postat av: vivan

Det är inte klokt!

Bor vi verkligen i Sverige? Vi har tryckfrihet, åsiktsfrihets lagar...vart har de tagit vägen?

men jag förstår att du inte orkar!

Men glöm inte att maila ditt (nya tel)om du inte har samma som förut!

Kommer att sakna dina härliga inlägg, och för att inte tala om alla goa skratt du givit oss här på bloggen,trots att vi vetat att du haft det för djävligt med alla dina skitsjukdomar...snyft!!!

Kramen och hade så gött du bara kan!/ Vivi-Anne

2009-04-14 @ 09:15:56
URL: http://http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0