Aktuellt och sportnytt



Haha....vad överraskad jag blev när jag läste Aftonbladet nyss. Exakt samma inställning till dessa jävla må-bra-teorier har Petra Mede och Anna Granath. De har skrivit en bok om ämnet t.o.m. Shit också....det sa Kjell att JAG skulle göra ju!!! Jaja...nu hann de före då...suck!
De har gett ut boken: Mer självkänsla än du kan hantera. De vill försvara rätten att vara sur och oambitiös....hihihi Ja just precis så menar jag också!!! 
I "Mer självkänsla än du kan hantera" arbetar de med mental träning, försöker banta, raggar på krogen ("bejakar sitt Sex and the city-liv") och intresserar sig för österländsk filosofi. Alltid med samma nedslående resultat: de fortsätter att vara missunnsamma, självupptagna och lata.

Ex ur boken:
"Vad bra att Petra inte stressar utan tar sig sin Petra-tid!" Anna övar sig på perspektivförskjutning och positivt tänkande när Petra kommer försent. 

Hihi...jag kunde inte ha sagt det bättre själv! Detta är en självhjälpsbok som jag bara MÅSTE köpa!!! 

******************************


Stackars Lee Redmond. Hon har varit med om en olycka och brutit alla sina "fina" naglar!!! 


De 8,5 meter långa naglarna var svårt sargade och gick inte att rädda! 


***********************************


Riskerar fängelse!
Äntligen kanske den jävla Jämtin får stå till svars på riktigt! 
Linköpingsstjärnan Andreas Jämtin riskerar fängelse efter slaget mot Michael Sundlöv.

Sportbladet kan avslöja att det pågår en rättslig förundersökning mot Jämtin och Sundlöv efter det uppmärksammade tumultet i spelargången.

- Jag har inga kommentarer till det, säger LHC-spelaren.

Nä, du är väl för dum för att kunna svara...din osnutna snorunge! 



****************************************


Sen får jag nog konvertera till moderatismen...Anders Borg är min guro och stora ledare!!!! 
Han sa: -För att få Sverige på fötter igen  så måste vi spendera! Det går inte att spara och hålla igen om landets finanser ska kunna ta fart. 
Härligt!!!! En finansminister som förstår mig! Shoppa mera och hjälp ditt fosterland!! Halleluja!!!  



 

Kommentarer
Postat av: Daniel

hehe den boken e ett måste - nästa på min köplista!

2009-02-17 @ 12:58:08
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: britten

Anders Borg !..det är killen hela dan det...Attlings skål....?= va har jag missat nu då...Bjööööööööörn !

2009-02-17 @ 19:06:27
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: Anonym

eller så e anders borg en idiot..bara att välja.. e man sjuk e han inget att hänga i granen. ingen av hans polare heller. ska starta en facebook grupp "vi som vill ge reinfeldt ett diskjobb på restaurang amaranten" hahaha

du ...jag har mailat upp till veterinären och frågat vad jag kan ge henne och boosta upp henne lite.. så får jag nåt svar får du jättegärna göra det. men du är hjärtligt välkommen i alla fall utan grejer. bara du sätter dig i bilen och kommer.

jag ska handla lite imorgon.. det är allt. e lite dålig.men inte SÅ dålig att jag inte vill ha besök av min snuttgurka hahahhaha

2009-02-17 @ 19:36:39
Postat av: lillemor

ja det var jag alltså..

2009-02-17 @ 19:37:19
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: vivan

Man skulle kanske börja att städa i skåpen och lägga ut på tradera...eller blocket...har säkert en massa prylar som jag inte vet var jag skall göra med??

Då måste den tanten börja jobba nu då...eller spara äckliga naglar igen...så hon slipper jobba...wieee!!

Kramen Maria!

2009-02-17 @ 21:30:48
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0