ALLA hjärtans dag?

Nix! Idag är det Måns hjärtas dag!
Kolla vad jag fick av honom:
 


Vilken goding!! Lyckost Moa som har en sån pojkvän! Och han är bara 8 år!!!
Vad ska det bli??!!


Den där kan Lillemor vara stolt över!

Och min son är också en sjutusan till karl! Han har arrangerat en mässa idag och lyckats sälja skurmoppar för 150 000:-
Hur går det till????!!!! Hur kan man sälja skurmoppar för så mycket pengar på en dag? Och hur får man sådana lyckade ungar??? Två miffon som Lillemor och jag får två söner som är helt outstanding! Jag fattar ingenting!!!  



Sen har jag en liten dotter också...hihi! Hon vet hur hon ska göra sin mamma glad!!!!


Här får du ditt Alla-hjärtans-dagskort, Nennis. Jag hann inte skicka det!


Och detta kort fick JAG från faster Margareta. Världens bästa faster!!!
Hon känner sin brorsdotter ganska väl tror jag...hihi!


Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Skummoppar för 150.000?! Hur i allsin dar går det till...

Är dom kanske ätbara också?

Ah - så klart det måste vara därför.



Och alla barna, de barna, så fina dom är.

2009-02-13 @ 00:43:31
Postat av: alexandra

Ojj 150.000kr moppar,wow.

Oh det är klart att så goa som ni är så får ni 2underbara pojkar o en prinsessa.kram

2009-02-13 @ 08:20:30
Postat av: Emilie

Jenny är en luring ;) Jag tror jag drömmer fortfarande ;)

2009-02-13 @ 14:01:02
Postat av: Inger

Bra gjort men förstår inte SKUM-moppar,ha en mysig Hjärtans- dag fina ungdomar va rädd om dom.

2009-02-14 @ 10:47:33
URL: http://nogg.se/bjaeren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0