Äntligen!!!!

Wiiie....vi får gå på bröllop nästa år!!!! Vickan får äntligen gifta sig med sin Daniel!
Kungen har godkänt honom nu för han har äntligen vant sig av med att gå omkring i keps. Det var just bara den lilla detaljen som fattades innan de fick tillåtelse att förlova sig.
I eftermiddag ska Reinfeldt också godkänna ett framtida bröllop mellan kronprinsessan och dalmasen.
Men känner jag Vickan rätt så sticker hon nog ut hakan och säger vad hon tycker om inte Reinfeldtaren går med på det!

Aftonbladet idag:

I dag blir kronprinsessan Victorias, 31, förlovning med Daniel Westling, 35, officiell.

Beskedet om förlovningen kommer under eftermiddagen i dag bli offentligt, uppger initierade källor för Aftonbladet.

Bröllopet ska enligt uppgifter till Aftonbladet inträffa under försommaren 2010.

Åh, så spännande! vad ska hon ha för brudklänning? Vad ska Madde kontra med? Och Silvia...den här gången måste hon väl ändå låta sin dotter vara snyggare än hon själv hoppas man!
Och vad ska JAG ha på mig?
Herregud...det är nog dags att börja tänka på det nu.
Om hela Sveriges kärringar ska ut och köpa sig en snygg bröllopsblåsa så får man nog hålla sig framme om man ska ha något tjusigt! Och det ska man ju!!!

Den här kanske?



Frågan är bara hur jag skulle få fettvalkarna att stanna kvar INNANFÖR klänningen...hehehe! nä, något mera "påklätt" får det nog bli.


Denna kanske?


Ja, den skulle kunna funka....men rosa kanske är töntigt på en 48 årig kärring?

Jag kollar vidare.....

Jamen såklart!!!! En sån HÄR får det givetvis bli!!!!



Och present? Guuud det är mycket nu!!!!
Brödrost? Nja...nä något annat får det allt bli. Jag kanske kan måla en tavla...fniss....så glada de skulle bli...hahahahahaha!

Jag har inte tid att sitta här och blogga nu. Måste börja med förlovningsmiddagen! Här ska firas idag!!! Hurra för Vickan och Daniel!!! Känn ingen press på er att bli föräldrar med en gång....hehe..! Även om det är det som vi royalister längtar allra mest efter! Men nej...ta det lugnt ni.........ingen stress....men tänk på att du är över 30 år nu Victoria......

Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

hhahahahahaaha "sticker ut hakan" hahahaha

2009-02-24 @ 13:04:49
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0