BiBb

(Back in Blogg business)

Jag tog en break men är nu tillbaka igen. Vad har jag haft för mig då?
Bl.a var jag på ett fik där det var billigare att kasta i sig en kopp kaffe och sen gå och kissa än att BARA kissa!
Smart affärsidé!!!! Eller?
 

Sen har jag shoppat babykläder!
Så himla fina babykläder så man blir tokig!!! Inget rosa krusidullit på mina barnbarn inte!!!! Punk och rock är det som gäller!!! En Ramones och en Whitesnakes dress blev det!


Sen var det melodifestivalen!
Jag ska nog inte säga NÅGOT mer om låtarna...någonsin! Den enda låt jag tyckte var något sånär att lyssna på var Lasse Lindh.....och Pihlmans Tingeling förstås! Annars vete katten vad det var för smörja!?
In med Eric de Van nästa år så det blir lite ös i stugorna!!! http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewProfile&friendID=196289841

Och nu sitter jag här i lilla stugan i skogen igen...tyst....lugnt......klarvaken! Jag kan inte sova hur gärna jag än vill! Det ska bli skönt när det blir sommar så det är ljust på natten också. Då kan man ju i alla fall gå ut och göra något. Som det är nu, kolsvart, så kan man ju inte ens se handen framför sig. Inte så kul att göra något då.
Jag har några målardukar kvar...man kanske skulle ta och måla lite kanske?!
I morgon ska jag i alla fall köpa säckväv för att göra en ny sorts tavla.
Vart köper man säckväv? Lantmännen kanske?

Sen måste jag packa fula bilen och hemska karaffen och skicka iväg dem. Bilen såldes för 3500.- till en man i Buffalo USA, via en tant i Kalmar och karaffauktionen går ut om 18 timmar, men just nu så ser det ut som om den ska skickas till Tyskland. Priset för närvarande ligger på 2700:-
Mina glasskatter är på väg ut ur landet alltså...och inte gör de mig något, så fula som de är! Folk är galna...3500:- för denna bil....käre milde tid!


Jag tror jag ska lägga ut några sådan här också...får se om de går att sälja för en dryg tusenlapp styck....?!
För sådana här skitfula snapsglas MÅSTE man väl bara ha...om man har bad taste!

Nobel 1 st Djävul snapsglas 4 cl vit Orrefors

Men å andra sidan så är det väl någon som tycker att JAG har underlig smak också kanske.........
Jag skulle kuna döda för denna helt underbara skål från Orrefors. Efva Attlings "Endless" med silverring infattad i foten. Endast 4700:-.....................MEN jag kom på en sak!!!! Jag har ju namnsdag snart...hahaha...ett hett tips till ALLA NI som vill köpa namnsdagspresenter till mig.....Perfekt, då blir Yrvette glad...hihi!
Endless 1 st Fat 85x245 mm med ring Efva Attling


Till EWA och INGER: Jag vet inte riktigt vad ni menar med skum-moppar....det står skur-moppar i mitt inlägg, men ni skriver om skummoppar. Är det bara ett "läsfel" eller är jag lite trög som inte fattar frågan?

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: anette

welcome back to blogbuisiness...

fräcka sparkdräkter/bodiesar.

hoppas du får sova nåt inatt...jag har nog sovit färdigt verkar det som så nu är det din tur

2009-02-16 @ 02:21:26
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: anette

men då försöker jag igen....1:a kommentaren ramlade bort



och nu har jag glömt vad jag skrev haha

men ....välkommen tillbaka hörredu

det har varit tomt utan dig här i cyberrymden

kram

2009-02-16 @ 02:52:30
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: Lillemor Lindqvist

ring när du vaknat

2009-02-16 @ 07:45:34
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: Ewa

Ahaaa.....skurmoppar! Inte skummoppar alltså.

Jag har nog blivit lite skumögd på gamla dar.

skrattar

2009-02-16 @ 11:56:35
Postat av: Lillemor Lindqvist

hahahahaha ... jaa...suck...

jäklar vad coola barnkläder du hittade! såå nice!!! har du såna fula glas så sälj dom med,så du slipper ha dom hemma hahahha jisses vilka prylar .men jag gillade "fatet" av attling också men för det priset?? det är ju mer än för en GOLF hahahaha

2009-02-16 @ 14:56:10
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0