Dagens mission

Ja så var det där med att ha en hobby då. Jag hade ju så tråkigt så något var jag ju tvungen att hitta på. Jag fick ett briljant tips att ragga "hobbyobjekt" på brädgården. Ingen dum idé! Men Yrvette tänkte ännu lite längre, det finns ju massor av bra raggställen där bara karlar håller till. Sagt och gjort: Jag raffade till mig och åkte på turné!

Här kommer lite miniatyrbilder (klicka på dem för större bild)  som visar på mitt slit idag. Jag slet så ont så jag drog upp mitt diskbråck igen. Nu går jag som en skadskjuten skata med hemorojder igen! Men har jag åtagit mig något så genomför jag det!
Varsågoda! Grabbigare ställen än detta är väl svårt att hitta?!
   
  
  


Suck.....bättre utgångsläge kunde jag inte ha haft, men vart var alla karlar????
Inte en enda tänkbar kandidat i hela Karlstad! Det är ju nästan osannolikt!

Nåja...jag behöver ändå inte dessa karlar! Min faster har gett mitt liv mening igen...hihihi!
Hon är för underbar den människan!
Så här skrev hon till mig:
"Du har en uppgift, du ger mig en anledning o gå upp o se vad du nu har hittat på."
Hahahaha...det kan inte vara lätt att vara faster till den där Yrvette!!! Men nu så vet jag varför jag blev satt till jorden: Jag ska vara fasters dragkanin...fniss! Ja, sämre missions kan man ju ha!

I övrigt i dag, lite shopping: Ljus till Lillemor, "Bra-att-ha-böcker" och lite nya blommor.

Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

men?? fan vad tomt det var.. du får prova igen den 25e kanske.. inte satsa på dagen då alla får pension hihihi men satan så coola ljusen var!!!

2009-02-19 @ 06:53:39
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: anette

hahah skönt att du har ett mission!!! precis som lillemor sa...fel dag, det är bara gamlingar eller sån gubbar som ronnie som handlar nu hahah

fast ronnie handlar ju inte nähädå

hoppas din dag blir nåt........!

2009-02-19 @ 07:45:49
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: Tesa

Jaha...vad är det jag har missat nu?? Jag fattar ju ingenting?? Fast det spelar ju iofs ingen större roll...huvudsaken är väl att du vet vad som händer..någorlunda iallafall

Och jag säger bara det: Granngården!!!

På brädgårn finns ändå bara dom med villa, volvo o vovve..

2009-02-19 @ 08:19:29
URL: http://tesa.tradgardsblogg.se
Postat av: maria

hahahaha....ja, jag vet NÅGORLUNDA vad som händer...men mer än så är det nog inte!

Och Granngårn...att jag inte tänkte på det!!!

Men nu kom jag på det optimala.....Traktormässan, ELMIA!!!!!

När är den Tesa????

Tjoho....Bonde söker Yrvette!!! såklart ska jag ha tag i en bonde....! Men inte grisbonde, för de luktar så äckligt och sen kommer jag aldrig att klara av att kastrera de små galtpojkarna heller, nä...en kåbbojj ska jag ha! Jiihaa

2009-02-19 @ 08:36:15
URL: http://yrvette.blogg.se/
Postat av: Cilla

Men Maria, ett diskbråck läker faktiskt inte på några veckor bara, det lär du få dras med ett tag. O det är nog inte heller så bra att "göra stan ordentligt" när man har ont. Visst ska du röra på dig men i små doser, glöm inte att jag levt med mitt ganska länge o det är ingen hit när det hela tiden ska gå upp.



Jag karlar det får du göra senare, du måste ha en annan hobby...Åka tåg, vad tror du om den hobbyn, då vet jag precis vart du kan åka........



kram

2009-02-19 @ 09:16:10
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill
Postat av: vivan

Nu vet jag vad jag skall göra idag...åka ner på stan och inhandla lite nya blommor...gröna växter.

och vårblommor som du har på bilden ...oj nu får jag skynda...fort iväg!kramen!

2009-02-19 @ 11:28:49
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0