En riktigt trög dag!

Så übertrött! Jag kom aldrig iväg till lillemor under dagen. Jag var tvungen att lägga mig istället. Jag sov kanske en halvtimme, sen gick det inte mer.
Nu åker jag till henne i stället och sover över. Måns hade ju bakat kladdkaka, så jag kan ju inte låta den stå där och bli gammal!!!
Det blir glöggkväll! Myspys framför brasan, kallt och gnistrande snö utanför. Undrar om tomten kommer också?
Sen ska vi väl pyssla lite också! Lillemor ska få ladda min mp3 spelare med go musik och kanske sy en sån här åt mig också.....



.......så himla praktiskt att ha en lösarm att sova på. Det är ju inte alltid man har en riktig tillgänglig!

Och jag ska göra väggmålningar hos henne! Det ska bli riktigt spännande.......



.........kanske mest spännande vad Pierre ska säga när han kommer hem och ser mina konstverk!

Nu ska jag packa lite och äta lite normal mat innan jag åker. Födan idag har hitills bestått av Sifrol och skumkrokodiler. Magen mår väl "sådär"!!! Lite glögg på det sen så blir man väl full.......

Men ha det så gött nu alla, så ses vi i morgon!


Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

men.. vilken kul grej. en sån vill jag med ha.

2009-02-09 @ 17:54:19
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: vivan

Tokfior! Ni är för goa..ha de nu så gött och njut av varndra...och hitta på massor med bus..självåker jagpå kurs med Kurt!!!!Kramen till er båda!

2009-02-09 @ 18:08:00
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0