En underbar skräll!!!

Här har det minsann inte varit lätt att komma åt att blogga! Det har varit upptaget vid datorn hela kvällen! Jag har inte hjärta att väcka henne heller, lilla prinsessan M-eli.


Men nu blev det ledigt äntligen!!!

Ja, inte är det någon idé att jag förhandslyssnar på bidragen till mello, för när de framförs i tv så blir det något HELT annat!!!

Kvällens absoluta höjdpunkt var Petra Mede! Underbar!!! Klockrent kaxig! Den bästa programledaren ever!!!!
Och sen till kvällens skräll!!! Låten som jag totalsågade innan var klart bäst!!! Caroline af Ugglas äger! Vilken skillnad mot att höra den som en liten slinga på datorn! Fantastisk låt och suveränt framförande! Hon är så himla BRA!!!!!
Nu är jag kär igen!

Caroline af Ugglas och Petra Mede.


Emilias låt var också mycket bättre än vad jag sagt innan, men en som var sämre var TickTock. Allt blev fel för mig! Eller nästan, Scotts, Jonathan Fagerlund och Shirley Clamp sög rejält!  Alcazar och Marie Serneholt var bra.

Min nya idol!


Nu ska jag kika runt hos er andra och se vad ni tyckte om låtarna. Kram och god natt!




Kommentarer
Postat av: britten

ja men då så ..va skönt...enligt en del här är jag knäpp men jag gillar Afugglas ..as mycket och hennes låt var gryyyym som jag sa....och Emilia..helt ok....lite soul typ helt i min musiksmak....va skönt att jag inte behöver va ensam i min åsikt ..som förra året ( fniss )...nu ska jag och vilddjuret ut.. (moffi )

2009-02-08 @ 08:55:28
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: vivan

Jaha, där ser man att smaken är som baken!

Jag gillade Tick Tock bäst, sämst tyckte jag Uggla var...sånt är livet!!!Har ni fått mycket snö??

Här har det vräkt ner hela natten..massor av snö igen!!!!kramen!

2009-02-08 @ 09:47:37
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0