Jag antar utmaningen.

Utmanad av Cilla. Jag ska visa 6:e fotot i 6.e bildmappen på min hårddisk.
Här kommer den:


Ja, det var ju ingen rolig syn....men det var detta fotot som fanns på den anvisade platsen...tvärr!

Nu utmanar jag Alexandra med samma uppgift, 6:e fotot i 6.e albumet.

*************************************************************************************************

Dagens aktiviteter:
Vi var hembjudna till jocke och Linda på lunch tillsammans med Jockes föräldrar. Vi fick toppen goda pajer och sallad med Kladdkake-muffins med kiwi och glass till efterrätt.
Mums!!!!
Det var första gången jag träffades Jockes föräldrar, de var så himla trevliga och mysiga!!! Bättre svärföräldrar kan hon inte få vår lilla Linda-unge.
Eller så liten är hon ju inte nu förstås, hon har ju en liten bäbis i magen!!! Hon är så där fint gravid, så som bara andra blir...hihi! Jag såg ut som ett sjölejon ungefär, men Linda har bara en perfekt gullig liten mage. Så fin så!!! Nu är det bara 1,5 månader kvar tills bäbisungen kommer. Gud så spännande det börjar bli!
Jag gissar på en tjej.......en riktig FBK-brud!!!!!
Jocke, den elaka och smaklösa pappan har redan köpt Brynäsnappar och döfula strumpor med Brynäsloggan på. Stackars unge!!!! Men vi är många som kommer att stötta den lilla/lille. Vi bor i Värmland!!!! Hur smart är det då att komma hit med en massa Brynäsfasoner!!!! Dumheter, säger jag bara!!!

Kom hem nyss och placerade ut gårdagens konstverk. Ja, de får väl sitta uppe en stund......
Kärleksbrev och hjärtan.....Vårt lovetema!


...och silvrigt.


Nu blir det bara tv-soffan tills jag stupar i säng eller somnar i soffan. Jag är helt slut efter gårdagen...det är jobbigt att ha roligt....hihihi!!!


Kommentarer
Postat av: britten

Ja vilken tur att flera än jag hade en inte tillrättalagd bild på den utmaningen..jättefina tavlor ..VERKLIGEN-....

2009-02-01 @ 20:57:48
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: britten

Ja vilken tur att flera än jag hade en inte tillrättalagd bild på den utmaningen..jättefina tavlor ..VERKLIGEN-....

2009-02-01 @ 20:57:49
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: britten

Ja vilken tur att flera än jag hade en inte tillrättalagd bild på den utmaningen..jättefina tavlor ..VERKLIGEN-....

2009-02-01 @ 20:57:50
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: vivan

Är det Kjellpojken som sitter så fint i stolen?

Kul bld,minns den från i julas!

Fina tavlor har ni gjort med,pryder väggen så fint!

Kramen!

2009-02-01 @ 22:13:03
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: britten

tycker du jag tjötar !!!

2009-02-01 @ 23:32:30
Postat av: vivan

Tack Maria för alla roliga mail...Glömde säga det!



tassar ut snabbt för jag tror att du sover!!!



Natti natti! Sov gott.........zzzzzzzzzzzz

2009-02-02 @ 00:40:42
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: anette

hallå.....var är du idag då?

2009-02-02 @ 09:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0