Jag tar hälja nu!

Men jag måste komma i något slags helgmood så jag spelar mr Dobalina för mig själv. Den är så himla bra för att komma i rätt stämmning.Det börjar rycka i dansbenen! Inte Restless utan bara trevligt ryck!
Sen är väl kanske inte videon så lämplig för årstiden. Den är egentligen inte lämplig någon gång....det är den där Nightviolet som har gjort den tror jag....eller var det Yrvette? Jag minns inte! Nåväl...man kan ju kolla ändå för det finns ju lite ögongodis med också, inte BARA dumheter!



Ha en trevlig fredagskväll alla! Kram!

Kommentarer
Postat av: Inger

Oj herremije så härligt att få rappa till den musiken och snyggingarna goa helgkramar

2009-02-06 @ 16:41:06
URL: http://nogg.se/bjaeren
Postat av: Millapilla

oj Milla är yrpannig .hahaha det är nog vi vågar.men tack för hälsningen om valpar........jisses....alltid händer det nåt.ha en go helg.....kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0