Jötlabårjare ä la goa....det är bögar också!

Göteborgssången med Philmans



Tingeling



Melodifestivalen har blivit ett riktigt höjdarprogram! Mer melodifestival åt folket!

Första festklänningen, en blekrosa glitterskapelse.

Medes snyggaste outfit under kvällen.

Ååååå,,,, jag ääälskar melodifestivalen.....jag måste ha varit bög i ett tidigare liv...hahahaha! Eller vad tror du Daniel???

Varför är det så? Varför är det allmänt känt att homosexuella gillar melodifestivalen? Varför tror/tycker alla att de roligaste festerna är de med bögar bland gästerna? Varför är det alltid bögar som stylar hem, är de duktigaste hårfrissorna, är bästa kompisen att gå ut och shoppa med/prata känslor med?  
Är det så eller är det en myt? Är alla bögar alltid glada, känsliga och mysiga killar?

Nej, jag skulle inte tro det! De har nog sina små helveten för att platsa in i samhället. Men om de är glada, söta och roliga, då får de vara med och leka med oss "normala" Visst är vi storsinta, upplysta med öppen attityd mot dessa lite småunderliga bögar?! Ja, inte alla då förstås. Inte Carola!!! Hon går fortfarande omkring och tror att homosexualitet går att bota!!!! Hon som borde älska alla barnen, alla barnen på vår jord. Såna som hon är farliga! Alla ska vara normala och perfekta, annars platsar de inte i hennes värld, den fula förljugna kristna världen!!!! Huuu....för såna människor!!!

Årets bög och hans pojkvän. Snygga, välklädda och trevligt leende som alla bögar är. Eller?

Men har inte han HIV? Jo, det har han. Men....men...men då röstar jag på honom och visar vilken öppen och modern människa jag är. Bög och HIV-smittad...?!
-Åh, mig gör det inget för jag tycker att alla människor är lika mycket värda.*ler heligt*

Fy fasen för att vara bög! Man ska alltid vara fräsch, snyggt klädd, vältränad, trevlig, alltid glad, hjälpsam, rolig, tåla alla bögskämt-kanske dra ett skämt själv då och då, festprisse och bästa kompis. Men du får ALDRIG visa dig ledsen, sur, bitter, för då får du inte vara med oss "riktiga" människor!
Griniga bögar gör er icke beväret att besvära oss, tack! (bäst att tillägga att hela inlägget är IRONISKT skrivet)


Kommentarer
Postat av: lillemamma

SPECIELLT göteborgare hihii

2009-02-08 @ 11:15:20
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: Tesa

Nu har jag läst ikaå här lite...håller på och läser "blombloggar" från hela världen på Blotanical så jag har varit helt väck..och har börjat tänka på engelska...de går runt i huvvet..

Bättre vara huvudfoting än ravfoting som jag är...

örstår att du blir ledsen när du får höra sånt skit som från cancerbruden...du kanske skulle ta och bli heligt förbannad nångång?? Det hade jag blivit för jag kan inte behärska mig..blodet rinner till jag blir högröd i syna och sen får folk veta att dom lever...sen vill jag iofs bara lägga mig ner o dö ibland..

Och det jag hörde av melodifestivalen...då var det allt Caroline af Ugglas som regerade..men...det blir nästan patetiskt att vra ett sån Joplinplagiat i egan låtar...

Sådär...nu har jag tyckt till om det mesta här...nu kan ag känna att jag är mé igen..hehe

Javisst ja...götlabôrgare é la helt klart goa..och kan ju tillägga att när folk får veta att dom lever är det på ren götlabôrska

Kram på dig och hoppas du får sova...

2009-02-08 @ 14:32:01
URL: http://tesa.tradgardsblogg.se
Postat av: Lillemor Lindqvist

det är jelt rätt tesa- när man väl talar om för nån hur dom är-- ska de la va på rren jutebosska

2009-02-08 @ 16:25:18
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: britten

oj oj oj oj oj oj oj..en fläskkarre med plommon du det är som att lyssna på filadelfiasångarena i Åsele...å tyrots att det är jätte roligt så får jag den berömda ångesten.....

2009-02-08 @ 17:32:58
Postat av: Lojjan

Jag lever!! =) Har inte haft tid att blogga bara =) Såg inte melodifestivalen tyvärr, men du kan väl inte mena att du gillar Petra? Vi avskyr henne!!!!! huuuu får rysningar...

Kram! Johan hälsar oxå!

2009-02-08 @ 21:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0