Kolla vad mina väninnor skickar till mig!!

Snuskkärringar är vad ni är!!! Usch och fy!!!I

Invandraren på arbetsförmedlingen:
 - Har ni jobb till mig?
 - Javisst, du får bli chef på Volvo.- Fri bil & hög lön & mycket mer!!
 - Du skojar med mig ?!
- Ja, men de var du som började!

 

En bög som fick besked om hiv positiv blev knäckt.
- Doktorn sa:
 - Ät ärtsoppa och bruna bönor i 2 veckor.
 - Blir jag frisk då?
 - Nej, men du får veta vad man egentligen har arslet till.
 
 
 
En jude och en norrlänning satt i bastun då juden sa:
 - Jag ser att du också gjort en omskärelse.
 - Omskärelse? sa norrlänningen. I Norrland kallas det för slitage.
 
 
 
Lärarinnan:
 - Nämn några mänsklig organ som vi har två av!
 - Ögon, öron, säger barnen.
 - Pitten, säger Gösta.
 - Men, Gösta det har ni killar inte två av!
 - Jo, min pappa har det, en liten som han pinkar med, och en stor,
 som han borstar mammas tänder med.
 

Killen till tjejen i baren
- Ska du med hem och trolla?
- Trolla???
- Ja, först knullar vi som fan.. sen försvinner du.



Det är ju hemskt!!! Jag rodnar.....vad har jag för vänner egentligen?!
En del är t.o.m ännu värre...Kolla!!! Det är en väninna som skickat foto på sin man! Jag vill inte ha sådana bilder av era makar! Snälla låt mig slippa!!!!




Nä, då kan jag bara säga att sådana HÄR bilder blir man glad av att se!
Lite uppklädd med finbyxor och slips!!! Inte såna där halvnakna transbilder!!!!




Kommentarer
Postat av: vivan

Kiknar av skratt!!!Håller med, vilka stories!



Kramen!

2009-02-23 @ 17:56:39
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: britten

ja ha ..nu förstår jag vad björn menar när han säger att dom hade byxorna under armhålorna....fyyyyy va fult...

2009-02-23 @ 19:06:55
Postat av: Lillemor Lindqvist

australiensaren kom till london och så var det nån som frågade om han var bög..

varför skulle jag vara det? sa han..

-"för att du har ring i vänster öra"..

jaaha.. i mitt land är man bög om man kör kuken i en annan mans arsle



god natt

2009-02-23 @ 19:18:58
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: Cilla

Hahaha....absolut inga slag under bältet

2009-02-23 @ 19:32:27
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill
Postat av: vivan

Vilken kroppsdel är mest aktiv när männen onanerar?"

"Öronen, de lyssnar så ingen kommer."



Kramen!

2009-02-23 @ 23:20:32
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: vivan

Efter natten påpekade kvinnan att mannen var en dålig älskare. Han svarade:

- Hur kan du avgöra det efter bara 30 sekunder?



hm.....kram

2009-02-23 @ 23:29:16
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0