Kör försiktigt!

Om ni nu måste ut och köra bil så kör försiktigt! Det är snorhalkigt!!!!
Igår eftermiddag så krockade två bilar på vår lilla fjutteväg. Inga höga hastigheter alls, men ändå blev det en hel del plåtskador. Inga människor skadades som tur var.




************************************************


När jag kom hem så var det ovanligt lugnt i stugan, katterna hade tagit paus i jagandet. Helt utslagna låg de tätt tillsammans och sov.


Och vad tror ni hände sedan då? Det är ju fredag kväll!
Jo, enligt tradition så blev det mat, vin, kaffe och en likör framför Let´s dance, tills jag somnade i soffan och vaknade nyss och har ingen aaaaning om vem som åkte ut ur Let´s dance.
Men jag antar att det blev George Scott, han var verkligen helt värdelös!

Nu ska jag gå upp och lägga mig och försöka sova ett par timmar till. Ses i morgon!

Kommentarer
Postat av: britten

Ja jag vet att det kanske ser lite avskalat ut i mina fönster..men jag har ju svårt att ha några riktiga blommor däruppe..och sen är jag en sån där svår typ du vet som inte gärna vill ha så mycket saker framme...men jag är ändå ganska nöjd med hur fönster na blev...har du fått mail av mig ??

2009-02-21 @ 08:22:25
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: maria

Ja,det är jättefint! Jag menade inte det som kritik. Jag GILLAR avskalat jag också!!!!



Nej, jag har inte fått något mail. Krånglar det nu igen tro???!!!

2009-02-21 @ 09:08:07
URL: http://yrvette.blogg.se/
Postat av: Lillemor Lindqvist

men oj vilken krasch!! vad mysigt dom sover med varandra dom små busarna hihi

2009-02-21 @ 09:47:33
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: anette

tur att ingen skadade sig .....bilar är ju en sak...människor en helt annan

vilka sötnosar....jag vill bli en katt i mitt nästa liv.

2009-02-21 @ 09:54:12
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: Faster

God Morgon!

Vad gulliga kattungarna är. Kram.

2009-02-21 @ 09:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0