Morsan är bra go i hövve ho!!!

Jag pratade med morsan igår och beröttade att jag ska lägga nytt golv i hallen.
-Jamen det kan du väl inte göra själv!
-Nähä, ja jag vet inte. Jag har aldrig testat. Vadå då? Varför kan jag inte det?
-Men det begriper du väl att du måste ha en karl till att göra!!!!
-Va!?? En karl? Måste man ha snopp till det? Vad ska man ha den till då?
-Gud, du ä sö döm sö!

Jaha, både dum och snopplös...hur ska jag NU klara detta? Mammor har ju alltid rätt också....
Men jag har VERKLIGEN ingen lust att skaffa en karl bara för att jag vill ha nytt golv!  Skaffa en karl....?
Hm.......karl? Det måste ju gå lika bra med en gubbe!!!!! Yes! Inte fan gör sig Yrvette bet inte!

Nu HAR jag en karl! En riktig tuffing, 1,90 lång, med hår på bröstet och allt!
Han blev lik någon...? Men vem är det???? Hm...känns bekant på något sätt!

Ja, nu har jag en karl! Vad behöver jag mer? Verktyg, skummatta, en dildo och ett nytt golv!

Done!!!

Då är det väl bara att sätta igång då. Inte vet jag hur man gör men det ordnar sig väl?!

M-eli hjälper till så det går nog som en dans....! Typ som när Carl-Jan dansar...hahahahaha!








Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

men du -"hold your horses!!". om du väntar tills imorgon så kan jag komma upp och hjälpa dig..... jag har ingen stor snopp men...

2009-02-24 @ 14:32:29
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: maria

Men Lillemor...! Måste den vara STOR också!??????

Jag ger snart upp!!! Men ok, ta med din dildo och kom imorgon då!!!

2009-02-24 @ 14:46:05
URL: http://yrvette.blogg.se/
Postat av: vivan

Statistik om kroppen:



- det tar 7 sekunder för maten att komma från munnen till magen



- människans hårstrå kan hålla 3 kg vikt



- längden av mannens penis är lika med längden av hans tumme gånger 3



- lårbenet är lika hård som cement



- kvinnans hjärta slår snabbare än mannens



- på varje fot har vi runt tusen miljarder bakterier



- kvinnan blinkar två gånger oftare än mannen



- vi använder 300 muskler bara för att hålla balansen när vi står







Kvinnor har redan läst färdigt detta.



Männen tittar fortfarande på sin tumme.

Kramen/vivan

2009-02-24 @ 21:22:44
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: maria

Aha....det är som något slags mätinstrument man ska ha den till vid golvläggning då alltså!

Tack Vivan.....jag som undrade såååå!

2009-02-25 @ 06:11:20
URL: http://yrvette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0