Mycket bra att ha saker.....

....hittade jag på nätet i natt. Jag ska presentera dem för er här, men först ska jag berätta vad jag just nu sitter och trycker i mig.
Jag har 4 askar med choklad från Corné Port-Royal. Ljuuuuvligt!!!!!! En har redan slukats.
 

Det finns bara ca 40 butiker i hela världen, så det är en verklig raritet jag grisar med nu.
Inte är den billig heller....1375:- /kg. Ska jag bli fet så ska jag bli det med klass!!!!



*****************************************************
Nu till mina nattfynd:


Present till Kjell.
Varför sitter alla karlar och vil-driter?




Present till den trögväckte.


När alarmet går så hoppar klockan ner på golvet och åker runt och ringer ända tills man lyckats fånga den och stängt av den.



Present till ungkarlen (eller johan och Louise) som inte vet att man ska vattna blommorna lite då och då.

Detta är en urtidsväxt från dinosaurietiden. Den behöver bara vattnas vart 50:e år.



Present till kaffe-älskaren...(eller -hataren?)

Kaffebönorna äts upp av en järv (eller nåt), den skiter ut bönorna och man tar till vara på spillningen och gör kaffepulver av det. Tasty?




Present till William som vill ha ketchup på all mat.

Kul grejer..?!




Yrvette vill ha:

En tv-avstängningsgrej som man kan stänga av ALLA tv-apparater med.
Så himla kul jag skulle ha med en sån...hehehehehe!

Yrvette vill ha denna också:

Jag ÄLSKAR badankor!!!! Tänk att få guppa runt på denna i Fryken i sommar!!!



Om jag skulle ha ett duschdraperi så skulle jag vilja ha detta.
Nu behöver vi inte det eftersom vi har glasväggar, men OM....


Detta vinställ var också ganska käckt och fullkomligt smaklöst!



Ja nu har ni fått lite fina saker här av mig. Men inte nog med att jag hittade en massa bra-att-ha-saker, jag hittade en hjärtespalt också som inte går av för hackor.

Kolla denna insändare...stackars oskyldiga naiva mamman undrar...hehehehehe!



Internet är fantastiskt!!!! ALLT kan man hitta här!!! Precis ALLT!!!!!!

Puss o Kram på er!!!


Nu ska jag gå ut och plocka ner M-eli från trädet. Hon har suttit där i en timme nu. Hon blev rädd för traktorn förut och klättrade upp, men nu törs hon inte klättra ner. Suck....dumma katta!








Kommentarer
Postat av: anette

en sån massa bra å ha saker hahaha

2009-02-22 @ 13:22:19
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: Lillemor Lindqvist

mm.. det är lite skönt att man kan hitta lite glädjeämnen ändå trots att kanske inte allt e bra. man behöver det. chokladen ser ju helt underbar ut!! nice. och jag löööv ketchup pickadollen hahaha

2009-02-22 @ 13:48:20
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0